Ferrari baterije
Letna naročnina na baterijo za sedem tisočakov?!
Ferrari se izzivov z baterijskimi pogonskimi sistemi loteva na prav poseben način, a popolnoma v slogu znamenite ekskluzivne znamke iz Maranella. Predlagajo namreč hudo drago letno naročnino.
Ponedeljek, 1. julij 2024
Mislili bi, da bo za 7.000 evrov na leto človek dobil oziroma najel velik baterijski sklop popolnoma električnega avtomobila. A menda pri Ferrariju nameravajo v posebnem programu strankam takšno kupčijo ponuditi za njihove priključne hibride.
To pomeni, da bi v osmih letih za program vzdrževanja in zavarovanja baterijskega sklopa lastnik avtomobila odštel kar 56 tisočakov, po teh osmih letih pa bi mu pripadala tudi brezplačna zamenjava baterije. Trenutno je to menda šele predlog s strani vodstva Ferrarija, a se zna zgoditi, da bo obveljal, pa ne le to, ampak ga bo marsikateri lastnik pregrešno dragega avtomobila tudi z navdušenjem sprejel. Ferrari namreč za svoje avtomobile nudi le tri leta garancije, baterijski sklop pa nekoliko daljšo petletno. V primerjavi z večino proizvajalcev je to občutno krajše obdobje.
Poleg brezskrbnosti, ki bi jo tovrsten program zagotavljal lastnikom, naj bi bila dobra plat tega tudi večja vrednost vozila ob prodaji. Predlagana nova tržna niša, ki bi nedvomno še povečala prihodke proizvajalca, ni načrtovana za obstoječe modele, ampak za neimenovan prihajajoči model, ki bo razkrit prihodnje leto.