Fiat 500 1.0 GSE hybrid
Hibrid za simpatičnega malčka
Simpatični fiat 500, vključno z različico 500C, je dobil nov litrski bencinski motor, podprt s hibridno tehnologijo.
Sreda, 16. september 2020
Gre za povsem nov motor, litrski bencinski trivaljnik z 52 kW (71 KM), ki je v prid večje učinkovitosti opremljen z dodatnim elektromotorjem. Gre za tako imenovan mikro hibrid, saj temelji na 12-voltni arhitekturi, litij-ionska baterija meri vsega 0,13 kWh, električni motor pa ni namenjen pogonu vozila.
Njegova naloga je pomoč bencinskemu v območju vrtljajev, ko ta še ne deluje optimalno, torej pri speljevanju in ostrejšem pospeševanju. S tem zniža emisije in porabo – ta po tovarniških podatkih (WLTP) znaša 5,3 litra (izpust CO2 je 117 gramov), hibridni pogon pa tudi z rekuperacijo energije prispeva do 20-odstotni prihranek pri porabi goriva.
Tak fiat 500 je na voljo zgolj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, navzven pa z ničemer ne razkriva, da gre za hibridno različico. Ob začetku prodaje je na voljo tudi s precej bogato založenim paketom launch edition, ki se med drugim lahko pohvali s posebno kovinsko barvo, emblemi na B stebričkih, 16-palčnimi platišči, sedempalčnim zaslonom na sredinski konzoli in namesto merilnikov ter še čem.
Še cene – te se z upoštevanim tisočakom popusta začenjajo pri 13.390 evrih za kombilimuzinsko oziroma pri 15.090 evrih za kabrioletsko 500C različico, v primerjavi z 1,2 motorjem (ta je na voljo zgolj z avtomatiziranim menjalnikom) pa je hibrid dražji za 400 evrov.