Ford
Proizvodnja električnih fordov na stranskem tiru, zmagal je poltovornjak
V kanadskem mestu Oakville naj bi po prvotnih načrtih proizvajali električne avtomobile, vendar Ford z vložkom okoli dveh milijard popolnoma spreminja načrte.
Torek, 23. julij 2024
Orjaški poltovornjak F-class super duty je veliki zmagovalec dvoboja z električnim avtomobilom. V tovarni v Oakvillu v kanadskem Ontariu je že nastajala tovarna, namenjena proizvodnji električnih avtomobilov. Milijardni vložek v prilagoditev proizvodnje na srečo že ni bil porabljen, zato je bil popoln obrat nekoliko manj kompliciran. Namesto brezogljičnih avtomobilov, bo v Oakvillu torej nastajal velikanski terenec s kesonom na zadku. preobrazba naj ne bi bila pretirano draga, saj elektrifikacija tovarne še ni bila prav daleč. Načrti so bili, da naj bi tovarna od leta 2026 naprej proizvedla približno 100.000 tovornjakov na leto. Proizvodnja električnih križancev, ki naj bi se tam začela leta 2025, pa je bila prestavljena na leto 2027 in v za zdaj še nedefinirano tovarno.
Eno od manj prijetnih dejstev za zagovornike elektrifikacije je, da bo Fordova odločitev ustvarila približno 1.800 delovnih mest, kar je 400 več, kot če bi tam izdelovali električne avtomobile. Sicer se niti veliki pickupi ne morejo izogniti vsaj neki obliki elektrificiranja. Tudi ta ford bo namreč na voljo v več pogonskih alternativah, tudi hibridnih v različnih oblikah.