Ford focus ST
Nov ST-rup v novi steklenički
Oznako ST ji je končno prislužil tudi novi ford focus. Tako je tako kot njegov predhodnik na voljo z bencinskim ali dizelskim motorjem v kombilimuzinski ali karavanski izvedbi. Za osnovni model je treba odšteti nekaj manj kot 31.550 evrov
Petek, 13. september 2019
V Slovenijo je prispel trenutno najbolj športen ford focus četrte generacije, ki so mu nadeli poznano oznako ST. Nastal je v Fordovem športnem oddelku Ford Performance in prinaša tehnične sladkorčke, ki jih premorejo le najboljši ”hothatchi”, med drugim diferencial z elektronsko omejenim zdrsom (eLSD), opcijsko (s paketom performance) pa tudi sistem za uskladitev vrtljajev pri pretikanju s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Pod sprednjim pokrovom se lahko vrti 2,3-litrski turbobencinar ecobost, ki razvije 206 kilovatov (280 KM) in kombilimuzini omogoča pospešek do stotice v 5,8 sekunde. Ob bencinskem motorju je na izbiro še dvolitrski turbodizel ecoblue s 140 kilovati (190 KM). Poleg ročnega menjalnika bo pri bencinskem motorju od jeseni na izbiro tudi sedemstopenjska avtomatika.
Petvratna izvedba je serijsko opremljena s tehnologijo stalnega nadzora blaženja s tremi prednastavljenimi stopnjami blaženja, ki delujejo v povezavi z voznimi načini za spolzko in mokro podlago (slippery/wet), normalnim (normal), dinaminimi (sport) ter track za dirkališče.
Tako kombilimuzinski kot karavanski model sta na voljo s paketoma opreme ST2 in ST3. Za prvega je treba s popustom v višini 2.700 evrov odšteti najmanj 30.910 evrov, za drugega pa 31.550 evrov. Podrobneje o obeh pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 243).