Optimalna izbira?
TEST IN OCENA: Ford kuga 2.0 EcoBlue 110 kW mHEV ST-line X
Dizelskih 110 kilovatov (150 KM) se zdi optimalnih, poraba dobrih šestih litrov je zmerna. Z bogato opremo in upoštevanim popustom takšna kuga stane dobrih 32 tisoč evrov.
Petek, 2. julij 2021
Po priključnohibridni različici smo kugo preizkusili še s klasičnim dizelskim motorjem. No, pravzaprav ne popolnoma klasičnim, temveč podprtim z blagim, 48-voltnim hibridnim sistemom, ki malce znižuje porabo goriva in z dodatnim navorom prispeva k bolj tekočemu delovanju motorja ter sistema start/stop. Nobenega kabla, torej, temveč učinkovitejša rekuperacija kinetične energije in njena kasnejša uporaba.
Dvolitrski dizelski stroj razvije 110 kW (150 KM) moči, kar je po našem mnenju optimalna izbira v tem avtomobilu. Da, na voljo so tudi zmogljivejši stroji, a slabih 200 km/h največje hitrosti in pospešek do polovice te vrednosti v manj kot desetih sekundah ne puščajo odprtih želja niti pri bolj obremenjenem vozilu.
ST-line pomeni tudi bolj dinamično, malce trše podvozje, ki je kot celota še vedno dovolj udobno.
Pravzaprav bi si večje moči želeli le bolj dinamično naravnani vozniki, ki bi z njimi dodobra lahko izkoristili zelo dobro podvozje – to je pri ST-line malce trše, izjemno natančno, a malce manj dosledno pri blaženju udarcev s ceste. Ne, ni pretrdo, a med številnimi tekmeci v tem razredu je precej mehkejših možnosti. Je pa zato glede odzivnosti med vožnjo, natančnosti (tudi volana in menjalnika) in ne nazadnje zelo prepričljivega občutka kuga ena izmed najboljših izbir.
Skratka, če se ozirate za križancem tega segmenta, na kugo nikar ne pozabite. Zlasti če cenite klasično in funkcionalno notranjost, predvsem pa zelo zanesljive in natančne vozne lastnosti brez nepotrebnega pozibavanja ali nagibanja v ovinkih. Skupaj z bogato opremo testnega vozila (brez dodatkov) stane slabih 36 tisočakov oziroma z upoštevanimi 3.600 evri popusta nekaj več kot 32 tisoč evrov.
Ford kuga 2.0 EcoBlue 110 kW mHEV ST-line X |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.995 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3.500/min, 370 Nm pri 2.000–2.500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.614 x 1.882 x 1.661 mm; Medos. razdalja: 2.710 mm; Pnevmatike: 225/55 R19; Masa/nosilnost: 1.680/550 kg; Prtljažnik: 502–1.534 l. |
Največja hitrost: 194 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,6 s; Poraba goriva (WLTP): 5,1 l/100 km; Povprečje na testu: 6,4 l/100 km; Izpust CO2: 133 g/km. |
Cena: osnovni model (kuga 1.5 ecoboost 110 kW titanium): 30.080 €, testno vozilo: 40.760 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
motor, vozne lastnosti, ravno prav digitalna in funkcionalna notranjost | malce previsok voznikov sedež | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- blagi hibrid
- ecoblue
- Ford
- kuga
- test