Ford kuga
To je nova kuga!
Ford je predstavil novo generacijo športnega terenca kuga, ki tokrat stavi na elektrifikacijo.
Sreda, 3. april 2019
Nova kuga je zasnovana na platformi C2, na kateri je zasnovan tudi novi focus in ki je omogočila 90 kilogramov prihranka pri masi v primerjavi s predhodnim modelom.
Dinamično oblikovani športni terenec je za štiri centimetre širši in ima za dva centimetra večjo medosno razdaljo od predhodnika, kar prinaša več prostora za potnike, predvsem v drugi vrsti.
Na voljo bodo kar tri elektrificirane različice. Prva je priključno hibridna, ki jo sestavljata 2,5-litrski bencinski motor ter elektromotor s 14,4 kilovata, ki skupaj zagotavljata 165 kilovatov (225 KM) moči ter 50 kilometrov električnega dosega. Drugi je blagi dizelski hibrid s štirivaljnim strojem s 110 kilovati (150 KM) in 48-voltno litij-ionsko baterijo. Tretji je običajni hibrid z 2,5-litrskim bencinskim motorjem, ki pa se bo ponudbi pridružil prihodnje leto in za katerega Ford ni razkril podatkov.
Poleg elektrificiranih bosta na voljo še 1,5-litrski ter dvolitrski turbodizel ecoblue z 88 oziroma 140 kilovati (120 oziroma 190 KM) ter 1,5-litrski turbobencinar ecoboost v različicah z 88 ali 110 kilovati (120 ali 150 KM). Ob šeststopenjskem ročnem menjalniku bo na izbiro osemstopenjska avtomatika, poleg sprednjega pa tudi štirikolesni pogon.
V notranjosti velja omeniti predvsem 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon namesto klasičnih merilnikov ter 20,3-centimetrski (8-palčni) zaslon na dotik multimedijske naprave sync3. Nova kuga bo ponujala tudi nekatere napredne funkcije, kot so spremljanje položaja vozila, odklepanje in zaklepanje ter zagon motorja na daljavo prek posebne aplikacije.
Tako kot focus bo tudi kuga na voljo s paketi opreme trend, titanium, ST-line in vignale.