Ford kuga
Tretja generacija je tu!
V Slovenijo je prispela tretja generacija ford kuge, ki je elektrificirana, povezana in digitalizirana kot še nikoli. Na voljo je v klasičnih in hibridnih izvedbah od 25.280 evrov naprej.
Petek, 10. julij 2020
Nova kuga se predstavlja s čisto novo podobo z bolj dinamičnim profilom z nižjo strešno linijo in bolj zaobljenim zadkom. V primerjavi s predhodnikom je zrasla skoraj za devet centimetrov v dolžino, kar pa zahvaljujoč novi obliki na pogled ni opaziti.
Z zunanjimi merami je zrasla tudi kabina, ki se pohvali z najbolj prostorno drugo vrsto. Tu najdemo deljivo drsno klop, ki jo je mogoče premakniti do 15 centimetrov naprej ali nazaj. V vrh razreda sodi tudi prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri 645 litrov.
Armaturna plošča ima poznano zasnovo v slogu focusa, ena od novosti pa je 31,2-centimetrski (12,3-palčni) ”prosto oblikovani” (free form) zaslon namesto klasičnih merilnikov.
Nova motorna paleta med drugim prinaša elektrifikacijo, v obliki blagega hibridnega sklopa pri dvolitrskem turbodizelskem motorju s 110 kilovati (150 KM) ter priključno hibridno različico, pri kateri gre za kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega stroja in elektromotorja s skupno močjo 165 kilovatov (225 KM). Slednji omogoča do 56 kilometrov vožnje zgolj na elektriko.
Ob elektrificiranih pogonskih sklopih so na voljo še 1,5-litrski bencinar ecoboost v izvedbah z 88 in 110 kilovati (120 in 150 KM), 1,5-litrski dizelski ecoblue z 88 kilovati (120 KM) in dvolitrski ecoblue, ki razvije 140 kilovatov (190 KM). Vstopna bencinska motorja in dvolitrski dizel z blagim hibridom so na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, 1,5-litrski dizel pa z ročnim menjalnikom ali osemstopenjsko avtomatiko. Slednja je pri najmočnejšem dizelskem motorju vgrajena serijsko. Najmočnejši dizelski stroj edini prinaša tudi štirikolesni pogon.
Med tehnološkimi novostmi velja omeniti Fordov sistem passconnect, ki med drugim omogoča daljinsko odklepanje in zaklepanje vozila, zagon in možnost ogrevanja in hlajenja, prikaz lokacije vozila, stanje vozila, prikaz trgovske mreže, parkirišč, servisov, trgovin itd., pri priključnem hibridu pa so na voljo tudi prikaz mreže polnilnih postaj ter nastavitve za polnjenje baterije.
Kot smo pri Fordu vajeni, so tudi pri kugi na voljo nekoliko bolj umirjene različice trend in titanium, bolj športno naravnana ST-line ter bolj luksuzna vignale.
Pri vseh modelih so med drugim serijsko vgrajeni sistem za preprečevanje naleta s prepoznavanjem pešcev ter sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, barvni zaslon namesto klasičnih merilnikov pa je na serijsko na voljo pri paketih opreme ST-line in vignale.
Cene po ceniku se pričnejo pri 28.280 evrih. Vstopni dizelski model stane 29.900 evrov, priključni hibrid pa 40.020 evrov. Toda pri vseh modelih velja popust v višini treh tisočakov, kar pomeni, da je osnovni model na voljo za nekaj več kot 25 tisoč evrov.
Oznake:
- bencin
- dizel
- Forda
- hibrid
- kuga
- nova generacija
- športni terenec