Ford kuga hybrid
Zdaj tudi klasičen hibrid
Po blagem hibridu in priključnohibridni izvedbi prihaja še kuga s klasičnim hibridnim sklopom, ki ga ni potrebno polniti.
Sreda, 18. november 2020
Tako kot priključnohibridno izvedbo (test lahko preberete v aktualni številki naše revije – AF 256) novo hibridno kugo poganja 2,5-litrski bencinar z Aktinsonovim ciklom, a za razliko od priključnega hibrida ima ta vgrajeno manjšo baterijo, s kapaciteto 1,1 kilovatne ure. Slednje ni treba polniti, temveč se polni samodejno z regeneracijo energije ob upočasnjevanju in zaviranju. Elektromotor povečuje zmogljivosti in omogoča bolj varčno vožnjo, na voljo je tudi povsem električna vožnja. Brezstopenjski menjalnik v načinih normal in sport ponuja simulacijo prestavljanja, ob sprednjem pa je na voljo tudi štirikolesni pogon.
Skupna moč sistema znaša 140 kilovatov (190 KM), kar modelu s pogonom na sprednji kolesi omogoča pospešek do stotice v 9,1 sekunde. Poraba goriva po meritvenem ciklu WLTP znaša 5,4 litra na 100 kilometrov tako, da je mogoče s polnim rezervoarjem mogoče prevoziti tisoč kilometrov.
Pri varnostnhi in asistenčnih sistemih velja omeniti aktivni tempomat s funkcijo stop & go, prepoznavanjem znakov z omejitvijo hitrosti in usmerjanjem v sredino voznega pasu, tu pa je tudi aktivni parkirni pomočnik za samodejno parkiranje.
Serijsko je med drugim vgrajen sistem za brezžično polnjenje, za doplačilo pa tudi multimedijski sistem sync 3 z osempalčnim zaslonom na dotik in vrhunski zvočni sistem B&O.
Model s opremo titanium je na voljo od 31.410 evrov.