Avto.info

Ford oblikovanje

Avtomobilski dizajn iz domačega naslanjača

Pri Fordu so povedali, da razvojne dejavnosti zaradi novega koronavirusa niso postavili na stranski tir, ampak je delo z uporabo sodobnih tehnologij lahko nemoteno potekalo kar na daljavo.

Četrtek, 21. maj 2020

V času karantene so Fordovih obrati v Evropi in Severni Ameriki praktično ves čas mirovali, sedaj pa se počasi vračajo v ustaljene proizvodne procese. A zaustavitev dela ni veljala za vse oddelke, saj je proces razvoja novih avtomobilskih modelov z uporabo navidezne resničnosti lahko potekal praktično neprekinjeno.

Med karanteno so Fordovi oblikovalci uporabljali očala za navidezno resničnost (VR) in v navideznem svetu tako rekoč stali drug ob drugem (pa čeprav vsak pri sebi doma). Na ta način so lahko namesto z glino, s pomočjo računalniškega oblikovanja iskali rešitve za modele vozil, ki so še v razvoju.

Ekipa se je lotila tudi prvih skic vrhunskega virtualnega dirkalnika, zasnovanega za projekt Team Fordzilla P1. V soustvarjanje dirkalnika so bili vključeni vodje Fordovih e-športnih ekip Fordzilla iz Francije, Nemčije, Italije, Španije in Velike Britanije ter njihove skupnosti. Z začetno serijo osmih anket so prejeli več kot 220.000 glasov, ki so pomagali zagotoviti podobo tega res enkratnega vozila, končno oblikovanje pa je načrtovano za sredino junija.

“Sodelovanje je ključni del zasnove. Moramo preizkusiti različne stvari, se poigrati z idejami in pridobiti mnenja drugih. Navidezna resničnost nam omogoča, da vse to dosežemo, čeprav smo doma, a nikoli si nismo predstavljali, da jo bomo uporabili na tak način, kar nam je omogočilo čisto nov pogled na oblikovanje vozila,” je povedal Amko Leenarts, direktor oblikovanja pri Fordu Evropa.

Ključni člani Fordove vodilne globalne oblikovalske ekipe, med katerimi je tudi Leenarts, bodo danes (21. maja) ob 16.00 predstavili virtualni oblikovalski studio s posebnim pretočnim predvajanjem ‘v živo’, ki ga bo gostila spletna stran Car Design News.

Med pretočnim predvajanjem bodo oblikovalci iz Evrope, ZDA in Avstralije odgovarjali na vprašanja, razpravljali o morebitnem vplivu epidemije COVID-19 na prihodnost oblikovanja in poskrbeli za prvo predstavitev projekta Team Fordzilla P1.

Ford uporablja navidezno resničnost tudi za prikaz notranjosti vozil. 360-stopinjsko skiciranje je orodje, ki oblikovalcem omogoča izdelavo in deljenje risb, s katerimi je možno takoj preveriti, kakšen je voznikov zorni kot in kako je rešitev videti iz poljubne točke v vozilu, na voljo pa sta 3D-prikaz ali ogled z navidezno resničnostjo.

Med postopnim vračanjem Fordovih oblikovalskih ekip v dejanske oblikovalske studie bodo navidezno resničnost še naprej uporabljali za globalno sodelovanje in dopolnitev postopka oblikovanja z modeli iz gline.

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.