Avto.info

Ford ranger in tourneo custom MHEV

Prvič v hibridni izvedbi!

Ford je na slovenski trg pripeljal prenovljenega rangerja in z mehkim hibridnim pogonom nadgrajenega tournea custom.

Četrtek, 7. november 2019

Glavna novost rangerja je posodobljena ponudba motorjev, kjer stroj z oznako ecoblue v vstopni izvedbi (na voljo je le v kombinaciji z ročnim menjalnikom) razvije 96 kW (131 KM) moči in 340 Nm navora. Naslednja stopnja je izvedba s 125 kW (170 KM) in 420 Nm, vrh ponudbe pa, kot zamenjavo za 3,2-litrski motor, predstavlja z dvema turboma podprt agregat z močjo 157 kW (213 KM) in navorom 500 Nm. Vsi so serijsko opremljeni s štirikolesnim pogonom.

Tudi po prenovi ranger ostaja eden izmed najzmogljivejših pick-upov, saj se lahko pohvali z vstopnim kotom 29 stopinj ter izstopnim 21 stopinj, možnostjo vožnje po do 80 cm globoki vodi ter nosilnostjo do 1.252 kg oziroma vlečnimi zmogljivostmi do 3,5 tone.

Sicer pa mu je prenova prinesla nov sprednji odbijač, novo masko in led dnevne luči, vse skupaj bolj v slogu ameriških poltovornjakov. Dobrodošla novost je tudi s hidravliko opremljen mehanizem za odpiranje in zapiranje vrat kesona. Potniška kabina ima nekaj novih materialov in barv. Novost je tudi multimedijski vmesnik sync 3 ter zaokrožena paleta varnostnih pripomočkov – vključno s sistemom za preprečevanje naleta in prepoznavanjem pešcev ter aktivnim tempomatom. Model z enim parom vrat, oziroma z enojno kabino stane 27.940 evrov, z dvojno kabino pa se cena dvigne na 29.530 evrov.

Druga, nič manj pomembna novost je prenovljen kombi tourneo custom, ki je uvedel zmogljivejše in varčnejše dvolitrske dizelske motorje, lahko podprte z mehkim hibridnim sistemom in dobil izboljšane asistenčne sisteme. Med temi je po novem nadgrajeni sistem BLISS +, katerega dodatna funkcija je možnost nastavite dolžine priklopnika, ki ga sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu potem tudi upošteva. Prav tako je po novem na voljo parkirni pomočnik.

Prav tako zanimiv je nov dvolitrski turbodizel s 96 ali 136 kilovati (130 ali 185 KM) moči, ki je na voljo v klasični ali 48-voltni mehki hibridni izvedbi, ki s pomočjo paketa litij-ionskih baterij omogoča do 8-odstotni prihranek pri porabi goriva. Vgrajeni zaganjalnik/generator s pogonom prek jermena (BISG) nadomešča standardni alternator in omogoča pridobivanje in shranjevanje energije med upočasnjevanjem vozila ter polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa akumulatorskih baterij. BISG deluje tudi kot motor in z uporabo shranjene energije zagotavlja dodaten navor motorju pri običajni vožnji in pospeševanju, prav tako pa omogoča delovanje električne dodatne opreme vozila. Cenovna razlika med običajnim in hibridnim modelom znaša med 1160 in 1170 evri.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.