Ford ranger in tourneo custom MHEV
Prvič v hibridni izvedbi!
Ford je na slovenski trg pripeljal prenovljenega rangerja in z mehkim hibridnim pogonom nadgrajenega tournea custom.
Četrtek, 7. november 2019
Glavna novost rangerja je posodobljena ponudba motorjev, kjer stroj z oznako ecoblue v vstopni izvedbi (na voljo je le v kombinaciji z ročnim menjalnikom) razvije 96 kW (131 KM) moči in 340 Nm navora. Naslednja stopnja je izvedba s 125 kW (170 KM) in 420 Nm, vrh ponudbe pa, kot zamenjavo za 3,2-litrski motor, predstavlja z dvema turboma podprt agregat z močjo 157 kW (213 KM) in navorom 500 Nm. Vsi so serijsko opremljeni s štirikolesnim pogonom.
Tudi po prenovi ranger ostaja eden izmed najzmogljivejših pick-upov, saj se lahko pohvali z vstopnim kotom 29 stopinj ter izstopnim 21 stopinj, možnostjo vožnje po do 80 cm globoki vodi ter nosilnostjo do 1.252 kg oziroma vlečnimi zmogljivostmi do 3,5 tone.
Sicer pa mu je prenova prinesla nov sprednji odbijač, novo masko in led dnevne luči, vse skupaj bolj v slogu ameriških poltovornjakov. Dobrodošla novost je tudi s hidravliko opremljen mehanizem za odpiranje in zapiranje vrat kesona. Potniška kabina ima nekaj novih materialov in barv. Novost je tudi multimedijski vmesnik sync 3 ter zaokrožena paleta varnostnih pripomočkov – vključno s sistemom za preprečevanje naleta in prepoznavanjem pešcev ter aktivnim tempomatom. Model z enim parom vrat, oziroma z enojno kabino stane 27.940 evrov, z dvojno kabino pa se cena dvigne na 29.530 evrov.
Druga, nič manj pomembna novost je prenovljen kombi tourneo custom, ki je uvedel zmogljivejše in varčnejše dvolitrske dizelske motorje, lahko podprte z mehkim hibridnim sistemom in dobil izboljšane asistenčne sisteme. Med temi je po novem nadgrajeni sistem BLISS +, katerega dodatna funkcija je možnost nastavite dolžine priklopnika, ki ga sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu potem tudi upošteva. Prav tako je po novem na voljo parkirni pomočnik.
Prav tako zanimiv je nov dvolitrski turbodizel s 96 ali 136 kilovati (130 ali 185 KM) moči, ki je na voljo v klasični ali 48-voltni mehki hibridni izvedbi, ki s pomočjo paketa litij-ionskih baterij omogoča do 8-odstotni prihranek pri porabi goriva. Vgrajeni zaganjalnik/generator s pogonom prek jermena (BISG) nadomešča standardni alternator in omogoča pridobivanje in shranjevanje energije med upočasnjevanjem vozila ter polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa akumulatorskih baterij. BISG deluje tudi kot motor in z uporabo shranjene energije zagotavlja dodaten navor motorju pri običajni vožnji in pospeševanju, prav tako pa omogoča delovanje električne dodatne opreme vozila. Cenovna razlika med običajnim in hibridnim modelom znaša med 1160 in 1170 evri.
Oznake:
- Ford
- hibrid
- mHEV
- mild hybrid
- Ranger
- raptor
- tourneo custom