Ford ranger raptor
Končno tudi pri nas!
Najbolje prodajani poltovornjak pri nas je dobil novo, najbolj ekstremno izvedbo. Razvili so jo v Fordovem oddelku Ford Performance, ponaša se z izjemnimi terenskimi zmogljivostmi in izrazito športno noto. Pri nas je treba zanj odšteti 52 tisočakov.
Petek, 13. september 2019
V Slovenijo je končno prispela najbolj ekstremna in najbolj športna izvedba Fordovega poltovornjaka ranger. Razvili so ga v oddelku Ford Performance, nastal pa je po vzoru večjega brata F-150 raptor, ki kraljuje čez lužo, a zaradi velikosti in žeje ni najbolj primeren za evropski trg. Ranger raptor je torej namenjen evropskim kupcem, ki želijo zmogljiv poltovornjak, ki obenem poudarja tudi njihov življenjski slog.
Zato raptor ni značilen delovni konj, temveč je zelo hiter in atraktiven terenski stroj. Opremljen je s športnimi blažilniki fox racing shox, zadaj pa ima namesto listnatih vgrajene vijačne vzmeti. Njegova karoserija je od tal odmaknjena 283 mm, opremljen je z debelejšo jekleno ploščo za zaščito podvozja, obut pa v posebej zanj razvite terenske pnevmatike proizvajalca BF Goodrich.
Poganja ga dvolitrski turbodizelski štirivaljnik ecoblue, ki razvije 157 kilovatov (213 KM) in 500 Nm navora, prenašajo šp se na zadnji ali na vsa štiri kolesa pre 10-stopenjskega samodejnega menjalnika. To mu omogoča pospešek do stotice v 10,5 sekunde in končno hitrost 180 km/h, za suverenost na najrazličnejših terenih pa ponuja kar šest voznih načinov (normal, sport, grass/gravel/snow, mud/sand, rock in baja).
Serijska oprema vključuje vse dobrote, ki jih prinaša do zdaj najbogatejši paket v ponudbi – wildtrak in poleg že naštetega med drugim ponuja še digitalni radio, poseben usnjen volanski obroč, pokrov tovornega prostora s ključavnico in vlečno kljuko s stabilizacijo priklopnika, ki jo je mogoče sneti.
Po ceniku je treba zanj odšteti 54.060 evrov oziroma 52.060 evrov s popustom. Podrobneje o njem pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 243).