Avto.info

Ford ranger raptor

Končno tudi pri nas!

Najbolje prodajani poltovornjak pri nas je dobil novo, najbolj ekstremno izvedbo. Razvili so jo v Fordovem oddelku Ford Performance, ponaša se z izjemnimi terenskimi zmogljivostmi in izrazito športno noto. Pri nas je treba zanj odšteti 52 tisočakov.

Avtor: Borut Fakin / Foto: BF, Ford
Petek, 13. september 2019

V Slovenijo je končno prispela najbolj ekstremna in najbolj športna izvedba Fordovega poltovornjaka ranger. Razvili so ga v oddelku Ford Performance, nastal pa je po vzoru večjega brata F-150 raptor, ki kraljuje čez lužo, a zaradi velikosti in žeje ni najbolj primeren za evropski trg. Ranger raptor je torej namenjen evropskim kupcem, ki želijo zmogljiv poltovornjak, ki obenem poudarja tudi njihov življenjski slog.

Zato raptor ni značilen delovni konj, temveč je zelo hiter in atraktiven terenski stroj. Opremljen je s športnimi blažilniki fox racing shox, zadaj pa ima namesto listnatih vgrajene vijačne vzmeti. Njegova karoserija je od tal odmaknjena 283 mm, opremljen je z debelejšo jekleno ploščo za zaščito podvozja, obut pa v posebej zanj razvite terenske pnevmatike proizvajalca BF Goodrich.

Poganja ga dvolitrski turbodizelski štirivaljnik ecoblue, ki razvije 157 kilovatov (213 KM) in 500 Nm navora, prenašajo šp se na zadnji ali na vsa štiri kolesa pre 10-stopenjskega samodejnega menjalnika. To mu omogoča pospešek do stotice v 10,5 sekunde in končno hitrost 180 km/h, za suverenost na najrazličnejših terenih pa ponuja kar šest voznih načinov (normal, sport, grass/gravel/snow, mud/sand, rock in baja).

Serijska oprema vključuje vse dobrote, ki jih prinaša do zdaj najbogatejši paket v ponudbi – wildtrak in poleg že naštetega med drugim ponuja še digitalni radio, poseben usnjen volanski obroč, pokrov tovornega prostora s ključavnico in vlečno kljuko s stabilizacijo priklopnika, ki jo je mogoče sneti. 

Po ceniku je treba zanj odšteti 54.060 evrov oziroma 52.060 evrov s popustom. Podrobneje o njem pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 243).

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.