Ford ranger raptor
Za nas več kot 100 »konjev« manj?!
Ford je podivjano različico poltovornjaka rangerja le pripeljal tudi na staro celino, a morajo kupci sprejeti manjši kompromis. Pri nas namreč raptor divja z občutno manjšo močjo kot drugje.
Petek, 18. november 2022
Dizelski dnevi raptorja sicer še niso mimo, saj ta različica prihaja prihodnje leto, zato pa se ljubiteljem ameriške interpretacije športnega poltovornjaka že sedaj ponuja zmogljiv bencinski stroj. Tega v ZDA in ponekod drugod že vgrajujejo v ta model in ob trilitrski prostornini, zasnovi V6 ter prisilnem polnjenju zmore 292 kW (392 KM) ter kar 583 Nm navora. A se ne smemo prehitro veseliti, saj je zgodba v Evropski Uniji precej drugačna. Strogi emisijski standardi namreč pomenijo, da enak stroj zmore 212 kW (288 KM) in 491 Nm navora, medtem ko menjalnik ostaja enak 10-stopenjski samodejni.
Kar 104 »konjev« manj moči sicer ne pomeni, da je raptor počasne, saj stotico doseže že v 7,9 sekunde, še manj pa to vpliva na njegove terenske zmogljivosti. Dirjanje po brezpotju med drugim omogočajo tudi Foxovi vrhunski blažilniki, medtem ko štirikolesni pogon uravnava eden izmed sedmih voznih programov, ki so na voljo (normal, spot, slippery, rock crawl, sand, mud/ruts in Baja). Za marsikoga bolj zabavna izbira pa zadeva izpušni sistem, ki z aktivno loputo omogoča prilagoditev hrupa, od tihega (quiet) do razgrajaško hrupnega Baja.
Novi ford ranger raptor je sicer že pripeljal tudi v Slovenijo in je na voljo za 79.390 evrov.