Ford tourneo connect
Novi Fordov vsestranski potniški dostavnik ima Volkswagnove gene
Ford je predstavil novo generacijo modela tourneo connect, ki bo v Evropi na voljo od pomladi dalje. Tehnično temelji na volkswagnu caddyju, a se oblikovno vseeno precej razlikuje.
Sreda, 13. oktober 2021
Torej, tehnična platforma MQB, notranjost in precej karoserijskih delov je enakih nemškemu bratu, sprednji del pa se ponaša z večjo, v Fordovem stilu ukrojeno sprednjo masko, bolj izrazitim pokrovom motorja, novimi led žarometi in drugačnem odbijaču. Spremembe na zadku obsegajo le nekaj novih linij okoli prostora za registrsko tablico.
Notranjost je, razen volanskega obroča in še nekaterih malenkosti prav tako enaka, kar pomeni 8,25- ali 10-palčni zaslon na sredinski konzoli in 10,25-palčni zaslon pred voznikom. Tourneo connect se prav tako ponaša s po enimi drsnimi vrati na vsakem boku, ki omogočajo udoben dostop do druge in tretje (v daljši različici) vrste sedežev; ob le sprednjih dveh prtljažnik meri 2,6 oziroma 3,1 kubičnega metra. Ob zloženem sovoznikovem sedežu je vanj mogoče spraviti do tri metre dolge predmete.
Omisliti si bo mogoče tudi panoramsko stekleno streho, pri Fordu pa pravijo, da je v notranjosti »veliko držal za pijačo, odlagalnih mest za drobnarije ter usb in drugih vtičnic.« Omeniti velja še udobne sedeže z oporo za noge in v štirih smereh električno nastavljivo ledveno oporo, na krovu pa premore do 19 varnostnih in asistenčnih sistemov, vključno z aktivnim tempomatom in sistemom za pomoč pri vleki prikolice ter aplikacijo FordPass, ki omogoča uporabo številnih funkcij pametnega telefona.
Motorno paleto bosta sprva sestavljala 1,5-litrki bencinski motor s 84 kW (114 KM) ter dvolitrski turbodizel z 82 ali 90 kW (112 ali 122 KM) – ti nosijo oznako ecoboost oziroma ecoblue, a v resnici gre za Volkswagnove TSI in TDI motorje. Vsem motornim verzijam serijsko streže šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo bo tudi samodejni z dvojno sklopko (prav tako Volkswagnov DSG) in sedmimi stopnjami prenosa.
Novi tourneo connect bo prvič na voljo tudi s štirikolesnim pogonom (v kombinaciji z močnejšim turbodizlom in ročnim menjalnikom), prve dobave v Evropi pa lahko pričakujemo spomladi prihodnje leto.