Avto.info

Ford tourneo connect

Začetek velike enoprostorske ljubezenske zgodbe že pri nas!

Ford tourneo connect nove generacije je tehnični dvojček VW caddyja in le začetek sodelovanja teh dveh avtomobilskih velikanov. Pa se novinec od nemškega brata dovolj razlikuje?

Sreda, 9. november 2022

Tehnična platforma MQB, notranjost in precej karoserijskih delov je enakih kot pri caddyju in tega Ford niti noče prikriti. Zakaj bi, ko pa gre za kakovostno in sodobno tehniko? A si v primerjavi z Nemškim sorodnikom vseeno želi nekako izstopati, zato ima bolj vpadljivo in večjo masko, izrazitejše oblikovan pokrov motorja, drugačne led žaromete ter odbijače. Spremembe na zadku so manj izrazite, tako kot v notranjosti, kjer je tipično Fordov volanski obroč in še nekatere malenkosti. Enak je 21 ali 25,4-centimetrski zaslon na sredinski konzoli in kar 26-centimetrska digitalna instrumentna plošča pred voznikom.

Z uporabniškega vidika je konfiguracija enaka s po enimi drsnimi vrati na vsakem boku. Karoserijski različici sta dve, standardna in podaljšana, obe z možnimi tremi vrstami sedežev (doplačilo za 6. in 7. sedež znaša 1.240 evrov). Ob le sprednjih dveh sedežih prtljažnik meri 2,6 oziroma 3,1 kubičnega metra. Preklopni sovoznikov sedež je del standardne opreme (osnova je titanium) in omogoča prevoz do treh metrov dolgih predmetov.

Omeniti velja še udobne sedeže z oznako AGR in oporo za noge ter v štirih smereh električno nastavljivo ledveno oporo. Tourneo connect sicer ponuja do 19 varnostnih in asistenčnih sistemov, vključno z aktivnim tempomatom in sistemom za pomoč pri vleki prikolice ter aplikacijo FordPass, ki omogoča uporabo številnih funkcij pametnega telefona.

Motorno paleto sprva sestavljata Volkswagnova 1,5-litrski bencinski motor s 84 kW (114 KM) ter dvolitrski turbodizel z 90 kW (122 KM). Vsem motornim verzijam serijsko streže šeststopenjski ročni menjalnik, pri dizelski izvedbi s prednjim pogonom pa je na voljo tudi 7-stopenjski samodejni z dvojno sklopko (DSG). Prvič je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, a le v kombinaciji s turbodizlom in ročnim menjalnikom. Samodejni bo prihodnje leto opcija tudi za bencinski motor.

Pri Fordu pravijo, da bo konkurenčna prednost tournea connect v bogatejši serijski opremi, ki vsebuje samodejno klimatsko napravo, odpiranje oken v drugi vrsti, kamero za vzvratno vožnjo, ogrevano vetrobransko steklo in volan, pa še veliko drugega. Prav tako računajo na privlačnost 5-letnega jamstva brez omejitve kilometrov.
cene se za kratko bencinsko različico titanium začnejo pri 31.050 evrih (akcijska cena znaša 29.050 evrov), turbodizel stane 770 evrov več. Bogatejši opremi active in sport (z »dirkalnima« črtama) sta za zdaj na voljo le pri daljši izvedbi, a bosta kmalu tudi v ponudbi kratke. Tudi štirikolesni pogon je za zdaj na voljo le pri daljšem tourneu connect in z upoštevanim akcijskim popustom stane najmanj 34.630 evrov.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.