Avto.info

Ford transit custom

Novi transit custom v vsej svoji pogonski raznolikosti

Popolnoma električnemu e-transit custom so se pridružili še vsi ostali. Tudi nova generacija tega priljubljenega modela bo ponujala dizle, pa tudi priključne hibride.

Torek, 20. september 2022

Veliko lastnosti je dobil že od popolnoma električne izvedbe, ki je premiero doživela nedolgo nazaj, tokrat pa so pri Fordu razkrili še ostale pogonske alternative in druge podrobnosti o novi generaciji modela transit custom.

Eden najbolj privlačnih enoprostorskih kombijev seveda ne more živeti od lepote, pač pa je predvsem pomembna njegova vsebina. Vseeno pa prav vsebina, oziroma stopnja opreme močno vpliva tudi na videz, kar smo lahko razbrali iz prvih promocijskih fotografij, kjer v oči bodeta tako nekoliko bolj robustna izvedba trail kot dinamični sport, pa še kaj bi se našlo.

Zagotovo pa bodo razlike med njimi še bolj očitne v prostorni notranjosti, kjer je tudi transit custom sledil trendu digitalizacije s 33-centimetrskim osrednjim zaslonom z vmesnikom sync4 ter nekoliko manjšim zaslonom instrumentne plošče. Na fotografiji je videti tudi športno spodrezan volanski obroč, ki ga je menda mogoče spodmakniti in s tem ustvariti prijetnejši delovni prostor oziroma mobilno pisarno.

Za zdaj so pri Fordu predstavili le profesionalni rabi namenjene različice s celim tovornim prostorom ali pa vsaj delnim, kjer sta spredaj dve vrsti sedežev. Skupaj s Volkswagnom razvit model (v sorodu z novo generacijo transporterja) bo na voljo v dveh dolžinah in dveh višinah, kasneje pa bo sledila tudi čisto potniška različica tourneo custom.

Pogonska tehnika je pričakovano močno elektrificirana, a se pri Fordu dizlom še niso odpovedali. Slednji bodo ponujali kar štiri stopnje moči od 81 do 125 kW (110 do 170 KM) in bodo v osnovi povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, na željo kupca pa tudi z 8-stopenjsko avtomatiko. Na voljo bo tudi štirikolesni pogon.

Vmesna stopnja do popolnoma električnega pogona bo priključni hibrid z 2,5-litrskim bencinskim motorjem ter elektromotorjem. Kombinacijo poznamo že iz kuge, zato sklepamo, da bo tudi tu ponujala 225 »konjev« moči. Baterija s kapaciteto 11,8 kWh naj bi zadoščala za največ 57 kilometrov popolnoma električne vožnje. To je v primerjavi s električnim e-transit customom pravi drobiž, saj ta z baterijo kapacitete 73 kWh obeta do 380 kilometrov vožnje brez potrebe po postanku. Vse bo seveda odvisno od tega, koliko od 160 kW (217 KM) moči in 415 Nm največjega navora bo voznik izkoriščal. Kaj bodo v praksi zmogle posamezne različice bomo izvedeli šele v drugi polovici prihodnjega leta, ko bodo prvi primerki začeli prihajati v prodajne salone.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.