Avto.info

GMC hummer

To je novi hummer!

Američani so predstavili novi hummer, ki se je ponovno rodil kot izjemno zmogljiv poltovornjak. S tremi elektromotorji zmore več kot tisoč ”konjev”, štirikolesno krmiljenje pa mu omogoča diagonalno vožnjo.

Sreda, 21. oktober 2020

Čeprav ohranja oglato silhueto slavnih predhodnikov, je novi hummer precej bolj aerodinamičen. Spredaj ga krasi osvetljena maska z navpičnimi prekati. Vetrobransko steklo je postavljeno razmeroma navpično, streha je sestavljena iz steklenih panelov, ki jih je mogoče odstraniti in pospraviti v sprednji prtljažnik (frunk), za popoln občutek zračnosti pa je tu tudi električno pomično zadnje steklo.

Zahvaljujoč kar 35-palčnim pnevmatikam lahko prepleza do 45,7 centimetra visoke ovire in brodi po 61 centimetrov globoki vodi. Za tiste, ki bi želeli več, bodo na voljo tudi 37-palčne pnevmatike.

V kabini, v kateri prav tako prevladujejo oglate linije, imata glavno vlogo 31,2-centimetrski (12,3-plačni) zaslon namesto klasičnih merilnikov ter 34-centimetrski (13,4-palčni) osrednji zaslon, ki med drugim prikazuje sliko sistema 18 kamer UltraVision. Slednji vključuje tudi kamere na podvozju, ki omogočajo izogibanje oviram. Poleg tega vključuje še prikaz podatkov za terensko vožnjo, kot so zapore diferencialov, tlak v pnevmatikah, koti nagiba in podobno. Na primerno opremljenih avtocestah v ZDA in v Kanadi bo mogoča uporaba sistema Super Cruise za polsamodejno, prostoročno vožnjo.

Za pogon skrbijo trije elektromotorji, ki skupaj zagotavljajo kar 746 kilovatov (1.014 KM) moči in neverjetnih 15.592 Nm navora. To štirikolesno gnanemu poltovornjaku z uporabo sistema za speljevanje ”Watts to Freedom” omogoča pospešek do stotice v dobrih treh sekundah.

Baterijski sklop Ultium zagotavlja do 563 kilometrov dosega, sistem polnjenja z močjo do 350 kilovatov pa dobrih 160 kilometrov dosega v desetih minutah.

Ob the impresivnih številkah bo novi hummer ponujal tudi posebno štirikolesno krmiljenje, ki pri nizkih hitrostih omogoča obračanje sprednjih in zadnjih koles pod istim kotom ter s tem diagonalno vožnjo v slogu rakove hoje.

Prvi model z opremo edition 1, ki bo na voljo od prihodnjega leta, bo čez lužo stal 112.595 dolarjev (95.300 evrov). Jeseni leta 2022 bo sledila različica EV 3X s pogonskim sklopom s 597 kilovati (811 KM) in 483 kilometri dosega za 99.995 dolarjev (84.700 evrov), spomladi 2023 bo čas za izvedbo 2X, ki bo z dvema elektromotorjema zmogla 466 kilovatov (634 KM) in ponujala enak doseg 483 kilometrov, stala pa bo 89.995 dolarjev (76.200 evrov). Še nekoliko kasneje, leta 2024 bo prišel na trg osnovni model 2X z dosegom 402 kilometra za 79.995 dolarjev (67.700 evrov).

Novi GMC hummer bo nastajal v tovarni Factory Zero, čez lužo zanj že sprejemajo naročila ob plačilu 100 dolarjev (85 evrov) varščine.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.