GMC hummer
To je novi hummer!
Američani so predstavili novi hummer, ki se je ponovno rodil kot izjemno zmogljiv poltovornjak. S tremi elektromotorji zmore več kot tisoč ”konjev”, štirikolesno krmiljenje pa mu omogoča diagonalno vožnjo.
Sreda, 21. oktober 2020
Čeprav ohranja oglato silhueto slavnih predhodnikov, je novi hummer precej bolj aerodinamičen. Spredaj ga krasi osvetljena maska z navpičnimi prekati. Vetrobransko steklo je postavljeno razmeroma navpično, streha je sestavljena iz steklenih panelov, ki jih je mogoče odstraniti in pospraviti v sprednji prtljažnik (frunk), za popoln občutek zračnosti pa je tu tudi električno pomično zadnje steklo.
Zahvaljujoč kar 35-palčnim pnevmatikam lahko prepleza do 45,7 centimetra visoke ovire in brodi po 61 centimetrov globoki vodi. Za tiste, ki bi želeli več, bodo na voljo tudi 37-palčne pnevmatike.
V kabini, v kateri prav tako prevladujejo oglate linije, imata glavno vlogo 31,2-centimetrski (12,3-plačni) zaslon namesto klasičnih merilnikov ter 34-centimetrski (13,4-palčni) osrednji zaslon, ki med drugim prikazuje sliko sistema 18 kamer UltraVision. Slednji vključuje tudi kamere na podvozju, ki omogočajo izogibanje oviram. Poleg tega vključuje še prikaz podatkov za terensko vožnjo, kot so zapore diferencialov, tlak v pnevmatikah, koti nagiba in podobno. Na primerno opremljenih avtocestah v ZDA in v Kanadi bo mogoča uporaba sistema Super Cruise za polsamodejno, prostoročno vožnjo.
Za pogon skrbijo trije elektromotorji, ki skupaj zagotavljajo kar 746 kilovatov (1.014 KM) moči in neverjetnih 15.592 Nm navora. To štirikolesno gnanemu poltovornjaku z uporabo sistema za speljevanje ”Watts to Freedom” omogoča pospešek do stotice v dobrih treh sekundah.
Baterijski sklop Ultium zagotavlja do 563 kilometrov dosega, sistem polnjenja z močjo do 350 kilovatov pa dobrih 160 kilometrov dosega v desetih minutah.
Ob the impresivnih številkah bo novi hummer ponujal tudi posebno štirikolesno krmiljenje, ki pri nizkih hitrostih omogoča obračanje sprednjih in zadnjih koles pod istim kotom ter s tem diagonalno vožnjo v slogu rakove hoje.
Prvi model z opremo edition 1, ki bo na voljo od prihodnjega leta, bo čez lužo stal 112.595 dolarjev (95.300 evrov). Jeseni leta 2022 bo sledila različica EV 3X s pogonskim sklopom s 597 kilovati (811 KM) in 483 kilometri dosega za 99.995 dolarjev (84.700 evrov), spomladi 2023 bo čas za izvedbo 2X, ki bo z dvema elektromotorjema zmogla 466 kilovatov (634 KM) in ponujala enak doseg 483 kilometrov, stala pa bo 89.995 dolarjev (76.200 evrov). Še nekoliko kasneje, leta 2024 bo prišel na trg osnovni model 2X z dosegom 402 kilometra za 79.995 dolarjev (67.700 evrov).
Novi GMC hummer bo nastajal v tovarni Factory Zero, čez lužo zanj že sprejemajo naročila ob plačilu 100 dolarjev (85 evrov) varščine.