Genesis GV60
Prestižni Korejec bo znal driftati!
Znamko Genesis v Evropi ne poznamo tako dobro, a Hyundaijev prestižne bratranec po svetu hitro pridobiva ljubitelje. Z električnim križancem GV60 bo ta proces zagotovo potekal še hitreje.
Petek, 1. oktober 2021
Genesisov kompaktni križanec GV60 je nastal na enaki platformi kot hyundai ioniq 5 ter KIA EV6, a predstavlja bolj prestižni del avtomobilskega spektra. To pomeni tudi, da je nekoliko večji poudarek na strani zmogljivosti, zato je opremljen le z močnejšim od dveh siceršnjih baterijskih sklopov. Ima kapaciteto 77,4 kWh in ob 400/800-voltnem omrežju omogoča polnjenje z močjo do 350 kW. Dovolj, da v teoriji baterijo od 10 do 80 odstotkov napolni v le 18 minutah.
Na pogonski strani ima različne konfiguracije enega ali dveh električnih motorjev. Osnova je dvokolesno gnan model z enim elektromotorjem zadaj, ki zmore 168 kW (225 KM), naslednja stopnička je model s štirikolesnim pogonom, kjer je na zadnji osi 160-kilovatni motor, družbo pa mu dela še en z močjo 74 kW na sprednji osi. Vrh ponudbe srednjo verzijo nadgradi z enakim 160-kW motorjem na sprednji osi, tako da ponuja skupnih 320 kW moči (435 KM).
Deklarirane razdalje, ki jih bo lahko prevozil z enim polnjenjem gredo seveda v prid manj zmogljivih izvedb, znašajo pa 451, 400 in 368 kilometrov pri najmočnejši verziji, ki za pospešek do stotice potrebuje vsega štiri sekunde. Ta ima še eno najbolj atraktivnih funkcij za posebne vozniške užitke. Drift mode je namreč namenjen nadzorovanemu drsenju ali driftanju, kar se sicer ne sklada popolnoma s siceršnjim prestižnim poslanstvom te znamke. Za povrh GV60 ponuja bogat nabor posebnih zvočnih spremljav, ki nadomeščajo pomanjkanje ropota bencinskega stroja.
Med pripomočki za pristnejšo vozniško izkušnjo sta elektronska zapora diferenciala in napredno vzmetenje, ki trdoto prilagaja sproti na podlagi informacij o prihajajoči cesti. Temu je namenjena kamera za stalno spremljanje ceste pred vozilom. Jasno, da je luksuzna kabina močno digitalizirana, celo do te mere, da sta vzvratni ogledali v resnici zaslona v kabini, zunaj pa delo opravljata kameri.