Honda CR-V e:PHEV
Honda je s to pogonsko kombinacijo prvič na slovenskih cestah
Približno leto nazaj predstavljena šesta generacija honde CR-V je sedaj dobila še priključnohibridno različico. Na sto kilometrov porabi le 0,8 litra bencina, samo na elektriko pa prevozi do 79 kilometrov.
Petek, 24. januar 2025
Aktualna generacija honde CR-V je na slovenskih cestah že poznana, saj je na trgu skoraj natanko eno leto. Oblikovno predstavlja evolucijo v primerjavi s predhodnikom, a je avtomobil zrasel za kar 11 centimetrov v dolžino (4,71 metra) in pridobil štiri centimetre medosne razdalje (2,7 metra), kar mu prinaša še bolj prostorno notranjost. Prostor v drugi vrsti, ki je radodarno odmerjen tako za noge kot za glave, je mogoče prilagajati z 18-centimetrskim vzdolžnim pomikom zadnjih sedežev, prilagajati pa je mogoče tudi naklon naslona. Ob tem prtljažnik meri od 596 do 1.591 litrov.
Namesto samopolnilnega hibrida, ki poganja osnovni CR-V, se sedaj kot vrh pogonske ponudbe predstavlja priključni hibrid. Tako kot običajni hibrid tudi tega poganja sklop, ki ga sestavljata dvolitrski bencinar s 109 kilovati in elektromotor s 135 kilovati (184 KM) s sistemsko močjo 150 kilovatov (204 KM). Razlika pa je v tem, da izvedba e:PHEV ponuja le pogon na sprednji kolesi, medtem ko lahko pri običajnem hibridu izberemo tudi štirikolesnega. Baterijski sklop je pri tej izvedbi seveda večji in ima kapaciteto 17,7 kWh, to pa je dovolj, da po uradnih podatkih z enim polnjenjem prevozi 79 popolnoma električnih kilometrov. Za polnjenje skrbi vgrajen polnilec moči 6,8 kW, kar pomeni, da se baterija v najboljšem primeri napolni v dveh urah in pol.
Tudi pri opremi je CR-V e:PHEV posebnež. Na voljo je namreč le s paketom opreme advance tech, ki je pravzaprav nadgradnja najboljšega paketa advance pri običajni izvedbi. V primerjavi z najbolje opremljenim klasičnim hibridom ta prinaša še dodatke kot so adaptivni blažilniki, honda park pilot polsamodejno parkiranje, stranske parkirne senzorje in paket sport. Slednji navzven avtomobil olepša z obrobami odbijačev in blatnikov v barvi vozila, zunanjimi dodatki v črni barvi in masko motorja v obliki satovja v sijajni črni barvi. V notranjosti so dodani še aluminijaste stopalke in notranja dekoracija v sivi barvi s
teksturo satovja.
Cene hibridne honde CR-V se gibljejo od 44.990 evrov za dvokolesno gnani model z opremo elegance, pa do 52.690 evrov, koliko je treba odšteti za različico s štirikolesnim pogonom in paketom advance. Priključni hibrid stane 56.990 evrov, kar je približno štiri tisočake več, po drugi strani pa za to poleg pogonske nadgradnje nudi tudi bogatejšo opremo in dodatke.