Honda jazz
Honda se vrača h klasiki
Proizvajalci zadnje čase tekmujejo v tem, kdo bo imel večji zaslon, a pri Hondi so šli korak nazaj in pri novem jazzu ponovno uvedli klasične gumbe.
Torek, 31. marec 2020
Zadnje čase se zdi, da je pri novih avtomobilih najpomembnejša velikost zaslonov, na katere je v zadnjih letih preselila večina funkcij. Toda, tako kot tudi mi opozarjamo v naših testih, zdaj postaja jasno, da upravljanje prek zaslonov na dotik ni najbolj praktično in žal niti varno.
Pri Hondi so sledili mnenju uporabnikov, po katerem je bilo pri modelu jazz upravljanje klimatske naprave prek zaslona prezapleteno in nenaravno ter pri novem modelu ponovno uvedli upravljanje s klasičnimi gumbi.
Nov sistem naj bi zmanjšal čas za upravljanje z glavnimi funkcijami kar za 58 odstotkov, k temu pa gotovo prispeva tudi vrnitev fizičnih gumbov in stikal za upravljanje klimatske naprave.
Čeprav se pohvali s poenostavljeno uporabo, multimedijska naprava v novem jazzu ponuja napredne funkcije, kot je osebni asistent, ki deluje z glasovnimi ukazi.
Poleg nove multimedije naprave, seveda, velja omeniti tudi nov hibridni pogonski sklop. Tega sestavljajo 1,5-litrski bencinski motor, dva elektromotorja in litij-ionska baterija, pri čemer sistem zagotavlja 80 kilovatov (109 KM) moči in 253 Nm navora. To je dovolj za pospešek do stotice v 9,4 sekunde ter končno hitrost 175 kilometrov na uro. Ob tem poraba po ciklu WLTP znaša le 4,5 litra na 100 kilometrov.
Oznake:
- gumbi
- hibrid
- Honda
- jazz
- multimedijska naprava