Hyundai i10
Mali veliki i v tretji izdaji že pri nas
Najmanjši avtomobil znamke Hyundai se je v novi podobi predstavil Sloveniji. Tokrat preseneča s prostornostjo in uglajenostjo, motorna paleta pa bo poleti bogatejša še za turbo različico za model N-line.
Sreda, 11. marec 2020
Tretja generacija i10 na daleč precej spominja na svojega predhodnika, a je vseeno za 10 milimetrov nižji in 20 milimetrov širši od predhodnika, obenem pa ima ob enaki dolžini za 40 milimetrov večjo medosno razdaljo. Poleg dramatičnih oblikovalskih vložkov, ki nosijo enako temo čebeljega satovja, je njegova nova posebnost še možnost izbire dvobarvne kombinacije karoserije z rdečo ali črno streho. Vsega skupaj je na voljo 22 različnih barvnih kombinacij.
Kljub majhnosti in na račun še nekoliko večje medosne razdalje je i10 ostal prostorski nadpovprečnež. Preseneča predvsem s širino kabine, prav tako pa je priročen 252-litrski prtljažni prostor. Zanimivo, da je v osnovi pri nas i10 štirisedežnik, saj se po besedah uvoznika le tako cenovno lahko primerja s tekmeci, ki imajo praviloma tudi le po štiri sedeže. Za 280 evrov doplačila pa lahko sprejme še enega potnika.
Sodobno oblikovana in iz kakovostnih materialov izdelana armaturna plošča vključuje 20,3-centimetrski (8-palčni) zaslon na dotik, med varnostno opremo pa najdemo skupek varnostnih sistemov smartsense, ki med drugim prinaša sistem za samodejno zaviranje v sili in sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu.
Za pogon skrbita litrski trivaljnik z 49 kW (67 KM) in 1,2-litrski bencinski štirivaljnik z 62 kW (84 KM), različica N-line, ki bo pri nas poleti, pa ima litrski turbobenski trivaljnik s 74 kW (100 KM). Vsi so v osnovi povezani s petstopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko je kot opcija na voljo avtomatizirani menjalnik z enakim številom prestav. Kljub bogati serijski opremi, tako na področju varnosti kot udobja, je i10 uspel obdržati ceno pod desetimi tisočaki, zato so pri slovenskem uvozniku optimistični, da bodo vsaj dosegli, če ne tudi presegli dosedanje prodajne številke s 350 primerki na leto.
Podrobneje o njem pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 248).