Hyundai i30
Prenova v znamenju črke V in pogoni s H
Pri Hyundaiju pravijo, da je bil že čas za posodobitev modela i30, ki je poleg oblikovnih popravkov dobil nekaj več tehnike in hibridizacijo motorjev.
Sreda, 26. februar 2020
Velikokrat so prenove sredi življenjskega cikla avtomobilskih modelov tako blage, da je treba zelo natančno gledati, da bi opazili razlike. Pri hyundaiju i30 ni tako, saj je tudi navzven s premišljenimi popravki dosežena takojšnja prepoznavnost. Glavni akter pri tem je nov svetlobni podpis, ki spominja na prevrnjeno črko V in se lepo ujema s preostalimi ostreje začrtanimi potezami. Novih je tudi nekaj dizajnov platišč in karoserijskih barv. Seznam dodatkov, ki jih i30 odslej ponuja je precej daljši zaradi asistenčnih varnostnih sistemov. Ti so sicer že poznani iz drugih sodobnih modelov te znamke, a so prvič na voljo pri tem.
V notranjosti se stvari niso tako drastično spremenile, a je vseeno nekaj zanimivih novosti. Glavna je večji, kar 26-centimetrski osrednji zaslon, družbo pa mu lahko dela 17,8-centimetrska digitalna instrumentna plošča, ki nadomesti analogne merilnike.
Korak k bolj zelenemu delovanju so inženirji naredili z uvedbo 48-voltnega električnega omrežja, ki deluje kot hibridna podpora s funkcijo jadranja. To pomeni, da ob spuščeni stopalki za plin pri določeni hitrosti sistem lahko odklopi motor od pogonske gredi in s tem varčuje pri porabi goriva. Takšen blagi hibridni sistem je na voljo tako pri vstopnem 1,0-litrskem T-GDI motorju z 88 kW (120 KM) kot pri zmogljivejšem 1,5-litrskem turbobencinarju s 118 kW (160 KM), pa tudi 1,6-litrski turbodizel ga ponuja.