Avto.info

Hyundai ioniq 5

Hyundai, ki spreminja pravila igre

Hyundai je razkril prvega od enajstih načrtovanih modelov iz linije ioniq. Električno kombilimuzino odlikujejo retro oblika, tehnološka dovršenost in prilagodljivost.

Torek, 23. februar 2021

Pod karoserijo s klasičnimi, oglatimi potezami, ki prikličejo v spomin model pony iz 70. let, se skriva prilagodljiva platforma E-GMP, ki omogoča veliko medosno razdaljo per posledično prostorno in prilagodljivo notranjost. V dolžino meri 4,65 metra, ob tem medosna razdalja znaša okrogle tri metre, kar je več kot pri porsche taycanu in tesli modela S.

Kabina je zasnovana minimalistično z mislijo na optimalen izkoristek prostora. Na armaturni plošči imata glavno vlogo dva 30,5-centimetrska (12-palčna) zaslona, nekaj klasičnih gumbov najdemo le na sredinski konzoli pod prezračevalnimi režami. Prestavna ročica je nameščena na volanskem drogu, zato ni klasičnega sredinskega grebena. Namesto tega je tu pomična sredinska konzola, ki je tako lahko namenjena tudi zadnjim potnikom. Poleg tega je mogoče naprej pomakniti zadnje sedeža in tako povečati prtljažnik, ki že v osnovni postavitvi ponuja pohvalnih 530 litrov prostornine. Materiali, v katere je odeta notranjost, so proizvedeni iz trajnostno pridobljenih ali recikliranih snovi, kot so plastika PET in naravna vlakna.

Na izbiro bosta dve bateriji, in sicer s kapaciteto 58 ali 72,6 kilovatne ure, ki bosta omogočali polnjenje s 400 ali celo 800 volti, kar smo do zdaj videli le pri porsche taycanu in audiju e-tron GT. Na polnilnici z zmogljivostjo 350 kilovatov bo tako mogoče napolniti baterijo od 10 do 80 odstotkov v 18 minutah, za 100 kilometrov vožnje pa bo zadostovalo pet minut polnjenja. Polna baterija bo zagotavljala med 470 in 480 kilometri dosega po meritvenem ciklu WLTP.

Na voljo bodo izvedbe z enim elektromotorjem na zadnji osi in posledično s pogonom na zadnji kolesi ter izvedbe z dvema elektromotorjema, ki med drugim prinašajo štirikolesni pogon. Na voljo bodo štiri stopnje moči v razponu od 125 do 225 kilovatov (od 170 do 306 KM). Najšibkejša bo omogočala pospešek do stotice v 8,5 sekunde, najmočnejša pa v 5,2 sekunde.

Inoq 5 pa ne bo energije ne le sprejemal, temveč jo bo prek sistema vehicle 2 load (V2L) lahko tudi posredoval drugim avtomobilom in napravam, in sicer z močjo do 3,6 kilovata.

Celiovit nabor varnostnih in asistenčnih sistemov bo med drugim vključeval asistenco za vožnjo na avtocesti.

Prvi električni hyundai nove dobe bo v Evropi na voljo od sredine letošnjega leta.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.