Avto.info

Hyundai ioniq

Tretja alternativa ioniqa že pri nas

Slovenskim kupcem je odslej na voljo tudi priključno-hibridna različica hyundaija ioniqa, ki se pridružuje običajnemu hibridu in povsem elektrificirani izvedbi.I

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Hyundai
Petek, 16. februar 2018

oniq v izvedbi priključnega hibrida na nek način ponuja najboljše obeh svetov, saj zagotavlja soliden doseg povsem električne vožnje (do 63 kilometrov) obenem pa ne trpi zaradi klasičnih omejitev električnih vozil. Ravno nasprotno, vsega skupaj naj bi bil sposoben le z enim polnjenjem baterij in rezervoarja za gorivo prevoziti več kot 1.000 kilometrov.

Električni del pogona predstavlja 44,5-kilovatni motor, bencinski štirivaljnik s prostornino pa zagotavlja 77 kW (105 KM) moči in največji navor 170 Nm. Moč se h kolesom prenaša prek šeststopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko (DCT), kar pomeni, da poleg varčne, ponuja tudi možnost dinamične vožnje.

Kljub razmeroma veliki kapaciteti baterije (8,9 kilovatnih ur), je prostornost vozila ostala zelo spodobna. Baterije so namreč 'pospravili' pod zadnjo klop in v prtljažni prostor, ki pa kljub temu meri 550 litrov in je povečljiv na največ 750 litrov.

Ključen podatek pri novemu predstavniku Hyundaijeve električne izbrane vrste je njegova cena. Poleg dveh tisočakov promocijskega popusta, država za priključne hibride primakne še 4.500 evrov subvencije. To pomeni, da je treba za osnovno izvedbo odšteti le 24.490 evrov. V primerjavi z običajnim hibridom je to le 1.500 evrov več, povsem električni ioniq pa na račun 7.500 evrov vredne subvencije stane le dodatnih 510 evrov.

Več o najbolj vročem Hyundaiju ta hip si boste lahko prebrali v tiskani izdaji revije Avto fokus.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.