Hyundai ioniq
Tretja alternativa ioniqa že pri nas
Slovenskim kupcem je odslej na voljo tudi priključno-hibridna različica hyundaija ioniqa, ki se pridružuje običajnemu hibridu in povsem elektrificirani izvedbi.I
Petek, 16. februar 2018
oniq v izvedbi priključnega hibrida na nek način ponuja najboljše obeh svetov, saj zagotavlja soliden doseg povsem električne vožnje (do 63 kilometrov) obenem pa ne trpi zaradi klasičnih omejitev električnih vozil. Ravno nasprotno, vsega skupaj naj bi bil sposoben le z enim polnjenjem baterij in rezervoarja za gorivo prevoziti več kot 1.000 kilometrov.
Električni del pogona predstavlja 44,5-kilovatni motor, bencinski štirivaljnik s prostornino pa zagotavlja 77 kW (105 KM) moči in največji navor 170 Nm. Moč se h kolesom prenaša prek šeststopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko (DCT), kar pomeni, da poleg varčne, ponuja tudi možnost dinamične vožnje.
Kljub razmeroma veliki kapaciteti baterije (8,9 kilovatnih ur), je prostornost vozila ostala zelo spodobna. Baterije so namreč 'pospravili' pod zadnjo klop in v prtljažni prostor, ki pa kljub temu meri 550 litrov in je povečljiv na največ 750 litrov.
Ključen podatek pri novemu predstavniku Hyundaijeve električne izbrane vrste je njegova cena. Poleg dveh tisočakov promocijskega popusta, država za priključne hibride primakne še 4.500 evrov subvencije. To pomeni, da je treba za osnovno izvedbo odšteti le 24.490 evrov. V primerjavi z običajnim hibridom je to le 1.500 evrov več, povsem električni ioniq pa na račun 7.500 evrov vredne subvencije stane le dodatnih 510 evrov.
Več o najbolj vročem Hyundaiju ta hip si boste lahko prebrali v tiskani izdaji revije Avto fokus.
Oznake:
- Hyundai
- ioniq
- predstvitev
- priključni hibrid