Hyundai kona
Tudi hyundai kona je lahko seksi športnica
Prenova je malemu Hyundaijevemu križancu poleg ostalih nadgradenj prinesla tudi atraktivni športni paket opreme N line.
Sreda, 2. september 2020
Kot je običajno za vsako prenovo avtomobilskega modela na sredini življenjskega cikla, je tudi kona dobila nekaj oblikovnih popravkov. Nova so svetlobna telesa in nekatere linije, da je avtomobil za 40 milimetrov daljši kot prej, kar ustvarja še nekoliko bolj dinamičen videz. Seveda je obvezna tudi prevetrena paleta barvnih opcij in oblik aluminijastih platišč.
Tistim, ki veliko dajo na atraktiven videz, bo bolj pomembna novost vključitev iz drugih modelov poznanega paketa N line, ki koni doda še nekoliko več športnega pridiha. To velja za zunanjost in notranjost, kjer je oblazinjenje (iz blaga, alkantare ali usnja) okrašeno z živordečim šivom. Ne manjkajo pa niti kovinske stopalke in N line logotipi.
S tehničnega vidika je prenovljena kona prav tako zanimiva, saj je del motorne palete po novem opremljen z 48-voltno napeljavo. To vedno velja za 1,6-litrski turbodizel s 100 kW (136 KM), medtem ko je blaga hibridna pomoč pri 1,0-litrskem turbobencinarju z 88 kW (120 KM) le opcija. Vrh bencinske ponudbe je še vedno 1,6-litrski stroj s 146 kW (198 KM), ki je na voljo le s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom (DCT), kupcem pa bo na izbiro v kombinaciji s prednjim ali štirikolesnim pogonom, kar velja tudi za turbodizelsko verzijo.
V ponudbi ostaja hibridna različica s skupno močjo 104 kW (141 KM), ki električno moč črpa iz 1,56 kWh baterije. Pri vseh različicah so obenem dodelali podvozje, da je vožnja v primerjavi s predhodnikom udobnejša, obenem pa omogoča več vozne dinamike.
Seveda prenova ne bi bila popolna, če se ne bi lotili tudi elektronike, natančneje asistenčnih sistemov. Med drugim je bil izboljšan pametni tempomat, ki po novem omogoča tudi funkcijo samodejnega ustavljanja in speljevanja, potem je tu Leading Vehicle Departure Alert, ki voznika opozori, da je »zaspal«, če se vozilo spredaj premakne naprej, on pa ne. Nabor je bogatejši še za marsikateri drug sistem, ki ga že poznamo iz drugih Hyundaijevih modelov, predvsem pa je novost ta, da so ti po novem lahko vgrajeni tudi v vozila s prej omenjenim dvosklopčnim menjalnikom.
Prenovljena kona bo na trg prišla že pred koncem tega leta ali pa v začetku prihodnjega, električna pa bo na prenovo morala še malce počakati.