Hyundai kona hibrid
Hibrid kot se šika
Vozili smo hibridno hyundai kono, ki je izjemo posebnih platišč videti kot druge, bolj običajne različice. Poganja jo hibridni sklop s skupno močjo 104 kilovaov (141 KM) in dvosklopčnim menjalnikom.
Ponedeljek, 9. september 2019
Hibridna kona je prevzela pogonski sklop od hibridnega ioniqa, kar pomeni, da ga sestavljajo 1,6-litrski bencinski motor s 77 kilovati (105 KM), elektromotor, ki zmore 32 kilovatov (43,5 KM) in litij-polimerna baterija s kapaciteto 1,56 kilovatne ure. Skupna moč sistema znaša 104 kilovate in se prenaša na sprednji kolesi prek šeststopenjskega dvosklopčnega menjalnika DCT.
Hibridna duša ne vpliva na prostornost notranjosti, kjer v primerjavi z običajnimi različicami pravzaprav opazimo le drugačne merilnike in bele ter bleščeče črne okrasne elemente na armaturni plošči in vratnih oblogah vrat. Za doplačilo je, tako kot pri prenovljenem ioniqu, o katerem pišemo na strani ..., na voljo multimedijska naprava AVN s 26-centimetrskim (10,25-palčnim) zaslonom na dotik in sistemom za povezljivost bluelink. Za vse, ki bi želeli bolj živahno vzdušje, so tu še paketi okrasnih elementov v oranžni, zeleni ali rdeči barvi.
Navzven pa tale kona ne kaže kakšnih posebnih hibridnih znakov. Poleg lansirne modro črne barvne kombinacije za karoserijo in napisa hybrid na zadku so ji namenili še posebna serijska 16-palčna in zelo privlačna opcijska 18-palčna lahka platišča.
Cene za slovenski trg še niso znane, gotovo pa bodo znane ob njenem prihodu na začetku oktobra. Podrobneje o njej z vtisi s prve vožnje že čez nekaj dni v novi številki naše tiskane izdaje. (AF 242).