Športna je le šminka
TEST IN OCENA: Hyundai tucson 1.6 CRDi 136 impression N-line
N-line pri tucsonu prispeva športni videz, na vozne lastnosti praktično ne vpliva, 1,6-litrski turbodizel s 100 kW (136 KM) pa je predvsem uglajene in varčne narave.
Četrtek, 12. marec 2020
Če gre pri hyundaiu i30 N-line za nekakšno vez med običajnim i30 in športnim i30 N, saj kot tak ponudi malce več ostrine in opazno več dinamike, gre pri tucsonu bržkone le za videz. Črna maska, posebej zanj oblikovane led dnevne luči in odbijači, črna platišča, spojler na zadku in ohišja vzvratnih ogledal … Da, tudi za spoznanje trše vzmetenje (osem odstotkov spredaj, pet zadaj) in malce bolj dinamično umerjen servoojačevalnik volana ima.
Podvozje je ravno toliko trše, da je tucson N-line za drobec prepričljivejši v zavojih, a zato ne krni voznega udobja – le krajše, ostrejše udarce s ceste je bolj čutiti, kar gre pripisati tudi 19-palčnim kolesom z nizkopresečnimi pnevmatikami (45). Paket N-line prinaša še deloma v usnje odete sedeže in osrednji del armaturne plošče, aluminijaste stopalke, volanski obroč in prestavno ročico iz perforiranega usnja in še nekaj dodatkov – vključno z multimedijskim paketom krell, ki poskrbi za
resnično dobro avdio izkušnjo.
Športni paket N-line pri tucsonu pomeni to, kar, na primer, pri volkswagnu tiguanu pomeni R-line.
Športnega videza pa ne zaokrožuje motor, 1,6-litrski turbodizelski stroj s 100 kW (136 KM), ki je sicer solidnih zmogljivosti, a ne premore prav nobene športnosti ali vsaj poudarjene dinamike, kakršno obljublja videz paketa N-line. Motor je sicer prijetno prožen prek širokega območja vrtljajev, zaradi česar ni treba prav pogosto posegati po ročici solidnega šeststopenjskega menjalnika, dobro zvočno zatesnjen (opazno bolj od starega 1.7 CRDi) in s približno šestimi litri tudi prijetno varčen.
Cena tucsona je sicer primerljiva s tekmeci, takšen, kot je bil testni, pa z dodatno opremo in upoštevanimi 2.500 evri popusta stane okroglih 35 tisočakov.
Hyundai tucson 1.6 CRDi 136 impression N-line |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 100 kW (136 KM) pri 4000/min, 320 Nm pri 2000–2250/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4480 x 1850 x 1645 mm; Medos. razdalja: 2670 mm; Pnevmatike: 245/45 R19; Masa/nosilnost: 1582/538 kg; Prtljažnik: 513–1503 l. |
Največja hitrost: 180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,2 s; Poraba goriva (EU): 5,1/4,6/4,8 l/100 km; Povprečje na testu: 6,1 l/100 km; Izpust CO2: 126 g/km. |
Cena: osnovni model (tucson 1.6 GDI trend): 22.490 €, testno vozilo: 37.520 €; Hyundai Avto Trade, d. o. o., Ljubljana. |
+ videz, uglajen motor, poraba goriva | glede na videz premalo športne zmogljivosti | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Hyundai
- impression
- N-line
- SUV
- test
- tucson