Hyundai tucson 1.7 CRDi HP 7DCT impression edition
Nikar ga ne spreglejte
- Tucson se po kakovosti in ceni uvršča nad povprečje segmenta
- Soliden dvosklopčni menjalnik je na voljo le v kombinaciji s sprednjim pogonom
Petek, 26. maj 2017
Resno. Če razmišljate o nakupu kompaktnega športnega terenca, ga le uvrstite v ožji izbor. Soliden na vseh področjih, s številnimi dobrotami in brez omembe vrednih pomanjkljivosti se uvršča med boljše izbire, je pa res, da tudi s cenovnega vidika sega bolj proti vrhu segmenta. Skoraj 36 tisočakov (oziroma z upoštevanimi 2.500 evri promocijskega prihranka dobrih 33), kolikor stane testni, resda zelo bogato opremljen tucson, je vse prej kot malo.
Za ta denar med drugim dobite ogrevane in hlajene usnjene sedeže, navigacijski sistem, (učinkovite!) led žaromete, sistem za pomoč pri bočnem in vzvratnem parkiranju, 19-palčna kolesa, precej kromiranih in drugih estetskih dodatkov ter z dodatnim paketom edition tudi sklop sodobnih varnostnih pripomočkov. Skratka, resnično nismo pogrešali prav ničesar!
1,7-litrski turbodizel v kombinaciji z menjalnikom DCT razvije moč 104 kW (141 KM) oziroma 19 kW (25 KM) več kot z ročnim.
Prav tako nas je prepričal tudi 1,7-litrski turbodizelski motor v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom s sedmimi stopnjami prenosa in pogonom na sprednji kolesi par. Motor je, zlasti hladen, precej glasen in robat, a s 104 kW (141 KM) ustrezno zmogljiv in po tej plati ne pušča odprtih želja. Le okroglih sedem litrov povprečne porabe je malce nad pričakovanji, je pa res, da so nekaj desetink verjetno dodale nizke zimske temperature …
Menjalnik? Uglajen in hiter pri menjavanju prestav, le pri hitrem speljevanju in odločnem pospeševanju utegne biti na trenutke malce neodločen. Upoštevajte, ko se vključujete v kolono ali prehitevate! Kot celota tucson prepriča s precej dinamičnimi voznimi lastnostmi in dobršno mero udobja, zato si po našem mnenju tudi na tem področju zasluži visoko oceno.
Hyundai tucson 1.7 CRDi HP 7DCT impression edition |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1685 ccm, 104 kW (141 KM) pri 4000/min, 340 Nm pri 1750–2500/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4475 x 1850 x 1660 mm; Medos. razdalja: 2670 mm; Pnevmatike: 245/45 R19; Masa/nosilnost: 1600/560 kg; Prtljažnik: 488–1478 l. |
Največja hitrost: 185 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,5 s; Poraba goriva (EU): 5,4/4,7/4,9 l/100 km; Povprečje na testu: 7,0 l/100 km; Izpust CO2: 129 g/km. |
Cena: osnovni model (tucson 1.6 GDI trend): 22.490 €, testno vozilo: 35.880 €; Hyundai Avto Trade, d. o. o., Ljubljana. |
bogata oprema, vozne lastnosti | malce bolj glasen motor | brez napak |
Oznake:
- Hyundai
- samodejni menjalnik
- SUV
- test
- tucson
- tuirbodizel