Hyundai tucson 2.0 CRDi HP 4WD impression
TEST IN OCENA: Hyundai tucson 2.0 CRDi HP 4WD impression
Štirikolesni pogon, 8-stopenjska avtomatika in najzmogljivejši turbodizel s 185 »konji« je kombinacija, ki se je lahko boji vsak tekmec razreda. Kljub pogonu ni terenec, kar priča tudi nabor prestižne opreme, vključno z 19-stopenjskimi platišči.
Nedelja, 1. december 2019
Če bi bila pred vami več tisoč kilometrska pot od Tucsona, glavnega mesta ameriške države Arizone, do znamenite bosanske tržnice Arizona in bi morali kopenski del opraviti v hyundaiu tucsonu, katerega bi izbrali? Skoraj zagotovo bi bil najboljši izbor takšen, kakršnega smo testirali tokrat.
Vrh ponudbe v vseh pogledih – opremljen s štirikolesnim pogonom in odličnim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, za povrh pa z zmogljivim turbodizlom pod motornim pokrovom. Ta različica dvolitrskega stroja ponuja kar 136 kilovatov (185 KM) in 400 Nm največjega navora, kot nalašč za kombinacijo s klasično avtomatiko, ki je spodobno hitra, predvsem pa naklonjena udobju. Tudi štirikolesni pogon deluje predvsem v službi udobja in varnosti, saj gre za elektronsko uravnavan sistem, pri katerem
motor v osnovi poganja sprednji kolesi, po potrebi lahko grabita tudi zadnji. Poraba goriva je na račun vseh dodatkov razmeroma visoka, na našem testu je povprečno znašala 8,2 litra na 100 kilometrov. Posebnega terenskega programa ni, ima pa pomoč za nadzorovan spust po klancu navzdol in na terenu dobrodošle kamere za 360-stopinjski pogled okoli avtomobila.
Smetana tucsonove ponudbe z upoštevanim popustom (2.500 evrov) stane malenkost več kot 40 tisočakov.
Kot rečeno, takšen tucson ni terenec, ampak dovršen cestni avtomobil, ki se z nadpovprečno zalogo opreme spogleduje že s premijskimi avtomobili. Žal temu sledi cena 40.430 evrov (z upoštevanim popustom), kar je veliko, po drugi strani pa tako bogato opremljenega športnega terenca te velikosti za manj denarja ne boste našli nikjer drugje. Kot nalašč za epsko pot od prave do »naše« Arizone!
Hyundai tucson 2.0 CRDi HP 4WD impression |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1995 ccm, 136 kW (185 KM) pri 4000/min, 400 Nm pri 1750/min, Nm; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4480 x 1850 x 1645 mm; Medos. razdalja: 2670 mm; Pnevmatike: 245/45 R19; Masa/nosilnost: 1748/502 kg; Prtljažnik: 513–1503 l. |
Največja hitrost: 201 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,5 s; Poraba goriva (EU): 6,2/5,4/5,8 l/100 km; Povprečje na testu: 8,2 l/100 km; Izpust CO2: 153 g/km. |
Cena: osnovni model (1.6 GDI trend): 22.490 €, testno vozilo: 42.930 €; Hyundai Auto Trade, d. o. o., Ljubljana. |
pogonski sklop, oprema, videz | nekaj nepremijskih materialov, cena | brez napak |