Jaguar F-type
Še več priboljškov za mačkona
Jaguar je privlačnemu kupeju F-type namenil razmeroma temeljito lepotno in tehnično prenovo, da se ta lahko kosa z najsodobnejšimi izdelki na trgu.
Torek, 3. december 2019
Čeprav se večina jaguarjev hvali z brezčasno elegantno zaobljeno pločevino, je jasno, da mora biti športen avtomobil tudi agresiven. Ostre poteze prenovljenega F-typa prav gotovo poskrbijo prav za to, še posebej večja maska, ožji žarometi in bolj poudarjene odprtine za zajem zraka na sprednjem delu. Bolj dodelan videz zaokrožajo še nova platišča in malce drugače oblikovane zadnje luči, brez poudarjenega okroglega dela na dnu.
V kabini je glavna novost 31,2-centimetrski osrednji zaslon na dotik,, ki ga sicer poznamo iz drugih koncernskih modelov in je seveda opremljen tudi z vmesnikom za Apple CarPlay in Android Auto.
Motorna paleta ostaja zelo podobna, saj je osnova dvolitrski štirivaljnik, katerega moč na račun prisiljenega polnjenja znaša 300 »konjev« in mu omogoča pospešek do 100 km/h v 5,4 sekunde ter elektronsko omejeno največjo hitrost 250 km/h. Osemvaljnika sta dva, oba s prostornino petih litrov, a šibkejši zmore 450, močnejši v izvedbi F-type R pa 575 »konjev« oziroma 331 ali 423 kilovatov. Izvedba R, ki ima tudi temeljito dodelano podvozje, tako do stotice potrebuje vsega 3,5 sekunde, posebnost šibkejšega pa je, da je lahko opremljen tudi s štirikolesnim pogonom.