Avto.info

Jeep renegade, cherokee in wrangler

Terenski trojec za spopad s slovensko divjino

Jeep je na slovenskemu trgu predstavil kar tri prenovljene modele, ki ponujajo vse od mestnega poziranja do ekstremnega hribolazenja.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Jeep
Petek, 11. januar 2019

Najmanjši član družine je renegade, ki je bil prvič predstavljen leta 2014, zato je bil že goden za prenovo. Oblika, ki se močno naslanja na legendarne prednike je bila nekoliko osvežene. Novi so led luči, odbijači in 19-palčna platišča, ki so na voljo prvič. V kabini so prav tako precej spremenili, od detajlov kot je več odlagalnih mest, tanjša A stebrička za boljšo preglednost in novo oblazinjenje sedežev, do posodobljenega multimedijskega sistema uconnect z možnostjo zrcaljenja pametnega telefona (Apple Car Play in Android Auto)

Ključna novost prenovljenega renegada so motorji, predvsem dva popolnoma nova bencinska stroja. Osnova je litrski trivaljnik, ki zmore 88 kW (120 KM), večji, 1,3-litrski štirivaljnik pa je na voljo v dveh izvedbah, s 110 in 132 kW (150 in 180 KM). Posodobljeni turbodizli imajo prostornino 1,6 in 2,0 litra ponujajo pa moči med 88 in 125 kW (120 in 170 KM). Akcijska cena za osnovni model znaša 17.990 evrov.

Oblikovno sicer zelo podoben, funkcionalno pa pravo nasprotje je nova generacija wanglerja, katerega prvinske zmogljivosti so ostale njegovo trdno jedro, so pa Američani uspeli zagotoviti nekoliko več udobja in varnosti. Na voljo je v dveh karoserijskih različicah, z dvema ali s štirimi vrati (slednja je za 55 centimetrov daljša), prav tako pa sta v ponudbi na izbiro dva motorja. Bencinski V6 je stvar preteklosti, nadomestil ga je dvolitrski turbo štirivaljnik z 200 kW (272 KM), medtem ko dizelske barve brani prav tako nov 2,2-litrski stroj s 147 kW (200 KM). Oba sta serijsko opremljena z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in seveda neizprosno učinkovitim štirikolesnim pogonom z zaporami diferencialov in reduktorjem. Poleg zmogljivih in učinkovitih motorjev je bil velik napredek dosežen pri varnosti, saj, kljub prvinski zasnovi z lestvasto šasijo, wrangler ponuja veliko najsodobnejših pripomočkov. Tako sta v ponudbi sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu in kamera za vzvratno vožnjo. Pri nas bo za  novega wranglerja treba odšteti vsaj 54.730 evrov.

Najmehkejši od novincev, a še vedno terensko zmogljiv je cherokee, ki ga ne bomo več klicali grdi raček. Če ste med tistimi, ki jih je nenavadna oblika aktualne generacije odbijala, si boste sedaj najverjetneje premislili. Linije so bolj v skladu z obliko večjega grand cherokeeja, vključno z obveznimi led svetili. Osvežili pa so tudi notranjost, kjer je odslej na voljo najnovejša generacija sistema uconnect (združljiv s sistemi Apple Car Play in Android Auto), pa ogrevanje sprednjih in zadnjih sedežev in celo volana, pika na i pri opremi pa je tudi sistem za samodejno odpiranje prtljažnih vrat.

Motorna paleta vsebuje dva turbodizla s prostornino 2,2 litra in močmi 110 in 143 kW (150 in 195 KM), bencinski pa ima prostornino dveh litrov in moč 199 kW (270 KM). Kupci lahko izbirajo med šeststopenjskim ročnim ali 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Več opcij je na voljo tudi pri štirikolesnem pogonu (ta je sicer vedno serijski), od najmanj zmogljivega in zato najbolj varčnega, do t.i. active drive lock, ki je na voljo le pri izvedbi trailhawk in med drugim ponuja tudi zaporo zadnjega diferenciala. Za temeljito prenovljenega cherokeeja bo pri nas treba odšteti vsaj 35.990 evrov.

Več o Jeepovi trojici si boste lahko prebrali v novi številki revije Avto fokus (AF235).

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.