Lamborghini huracan STO
Super trofeo za na cesto
Lamborghini je uradno razkril model huracan v različici STO, ki je, glede na vse dodelave, eden izmed superavtomobilov, ki se odlično počuti na stezi.
Četrtek, 19. november 2020
Njegov motor, 5,2-litrski V10 je enako močan, kot v huracanu evo in razvije 471 kW (640 KM), poganja pa le zadnji kolesi. Navor je s 565 Nm celo nekoliko nižji, prav takšno pa je tudi razmerje med maso in močjo, ki znaša 2,84 kg/kW (2,09 kg/KM). STO namreč tehta le 1.39 kg oziroma še 43 kg manj od huracana performante.
Zmogljivosti so seveda izjemne. Do 100 km/h pospeši v okroglih treh sekundah, do 200 km/h v devetih in dosega hitrosti do 310 km/h. Prav tako se ponaša z izpiljeno aerodinamiko, vse od sprednjega odbijača z drugačnim usmernikom zraka pa do zadnjega odbijača z optimiziranim difuzorjem. Tu so še dodaten zajem zraka nad streho vozila, nastavljiv zadnji spojler, nove reže za hlajenje sprednjih zavor in podobno.
Pri Lamborghiniju trdijo, da dosega največjo stopnjo pritiska k tlom v tem razredu vozil z zadnjim pogonom in v primerjavi z različico performante prinaša 37 odstotkov izboljšan tok zraka in celo 53 odstotkov več pritisne sile k tlom. Prav tako se lahko pohvali z razširjenimi koloteki čvrstejšim vzmetenjem, bolj neposrednim odzivom stopalke za plin ostrejšim krmiljenjem in brutalnejšim zvokom.
Sistem vozne dinamike omogoča tri režime – STO za vožnjo po cesti, trofeo za dirkališča in pioggia za vožnjo v dežju, ki skrbi za kar najboljši stik koles s spolzkim asfaltom.
V notranjosti prevladujejo ogljikova vlakna, oblazinjenje v alkantari, tu so še štiritočkovni varnostni pasovi in prostor za dirkaško čelado v sprednjem prtljažniku. Nova je tudi grafika merilnikov, redki srečni lastniki pa lahko izbirajo tudi med tako rekoč neskončnimi barvnimi kombinacijami in stili notranjosti.
Cena? 250 tisočakov. Brez davkov in dajatev, seveda.
Oznake:
- huracán
- huracan STO
- Lamborghini
- superšportnik