Lamborghini ponudba
Ponudba za italijansko ikono večja za dve milijardi
Nekaj tednov nazaj se je na mizi koncerna Volkswagen znašla mamljiva ponudba za prodajo Lamborghinija. Nemci so jo zavrnili, potencialni kupci pa so ponudbo še zvišali.
Četrtek, 3. junij 2021
Nedavni pregled poslovanja in portfelja znamk v lasti koncerna Volkswagen je nakazal, da obstaja možnost prodaje prestižnih športnih znamk Bugatti in Lamborghini. Na to sta se odzvali švicarska finančna skupin Quantum in britanski Centricus Asset Management, ki v lastništvu ene najbolj prepoznavnih znamk v avtomobilizmu vidita ogromen potencial. Prva ponudba, ki so jo javno podali Volkswagnu, je bila vredna 7,5 milijarde evrov, a so jo Nemci gladko zavrnili, češ da Lamborghini sploh ni naprodaj.
V slogu »vse ima svojo ceno« sta zainteresirana kupca ponudbo zvišala za celi dve milijardi evrov! Uradno se na kar devet milijard in pol evrov, ki bi skupini VW verjetno lahko olajšala poslovanje ob megalomanskem projektu prehoda na elektrifikacijo, še niso odzvali. Ker se tehnologije med znamkami koncerna močno prepletajo, bi bila prodaja zagotovo bolj zapleten postopek kot se sprva zdi, zato bi se najverjetneje morali njihovi posli tudi pod novim lastništvom še vedno prepletati. Tu bi bil še posebej izpostavljen Audi, ki bi v sklopu posla sodeloval pri zagotavljanju verige dobav za komponente Lamborghinijevih modelov.