Lancia
Bo Stellantis prinesel preporod Lancie?
Novonastali gigant Stellantis je Lancio uvrstil med svoje premijske znamke, kar daje novo upanje za nekoč slavno italijansko ime
Četrtek, 21. januar 2021
Lancia, ki jo je pokojni Sergio Marchionne praktično odpisal, je danes le še bleda senca tega, kar je bila nekoč. Trenutno ima v ponudbi le malčka ypsilon, ki je naprodaj samo v Italiji, a kjer beleži boljše prodajne številke kot Alfa Romeo (ta trenutno ponuja le dva modela) v celi Evropi.
Toda z združitvijo skupin PSA in FCA, s čimer je nastal gigant Stellantis, se bodo karte ponovno premešale, saj novo vodstvo postavlja novo strategijo vodenja posameznih znamk pod okriljem koncerna.
Eden od znakov, ki kaže na to, da novo vodstvo glede Lancie morda le ni vrglo puške v koruzo, je dejstvo, da jo je uvrstilo ob Alfo Romeo in DS, vodil pa jo bo Luca Napolitano, sicer šef znamk Fiat in Abarth za trge EMEA (Evropa, Bližnji vzhod in Azija).
Stellantis sicer ni še objavil načrtov za Lancio, a nedvomno ima dovolj znanja in sredstev, zato, da bi znamko ponovno spremenili v vidnega igralca na evropskem avtomobilskem parketu. Toda za to bi bili v dobi vzpona športnih terencev in elektrifikacije potrebni novi, sveži modeli, ki bi se pridružili zdaj že ne priletnem ypsilonu, za katerega pripravljajo prenovo.
Stellantis se s 3,89 milijona prodanih vozil v letu 2020 uvršča na šesto mesto za Hyundai in Kio, ki sta jih prodala 4,5 milijona, za General Motors, ki jih je spravil v promet 4,72 milijona, za Renault-Nissan, pri katerem so zabeležili 5,54 milijona primerkov ter za Volkswagen in Toyoto, ki sta prodala 6,18 oziroma 6,68 milijona vozil.