Avto.info

Lancia

Bo Stellantis prinesel preporod Lancie?

Novonastali gigant Stellantis je Lancio uvrstil med svoje premijske znamke, kar daje novo upanje za nekoč slavno italijansko ime

Četrtek, 21. januar 2021

Lancia, ki jo je pokojni Sergio Marchionne praktično odpisal, je danes le še bleda senca tega, kar je bila nekoč. Trenutno ima v ponudbi le malčka ypsilon, ki je naprodaj samo v Italiji, a kjer beleži boljše prodajne številke kot Alfa Romeo (ta trenutno ponuja le dva modela) v celi Evropi.

Toda z združitvijo skupin PSA in FCA, s čimer je nastal gigant Stellantis, se bodo karte ponovno premešale, saj novo vodstvo postavlja novo strategijo vodenja posameznih znamk pod okriljem koncerna.

Eden od znakov, ki kaže na to, da novo vodstvo glede Lancie morda le ni vrglo puške v koruzo, je dejstvo, da jo je uvrstilo ob Alfo Romeo in DS, vodil pa jo bo Luca Napolitano, sicer šef znamk Fiat in Abarth za trge EMEA (Evropa, Bližnji vzhod in Azija).

Stellantis sicer ni še objavil načrtov za Lancio, a nedvomno ima dovolj znanja in sredstev, zato, da bi znamko ponovno spremenili v vidnega igralca na evropskem avtomobilskem parketu. Toda za to bi bili v dobi vzpona športnih terencev in elektrifikacije potrebni novi, sveži modeli, ki bi se pridružili zdaj že ne priletnem ypsilonu, za katerega pripravljajo prenovo.

Stellantis se s 3,89 milijona prodanih vozil v letu 2020 uvršča na šesto mesto za Hyundai in Kio, ki sta jih prodala 4,5 milijona, za General Motors, ki jih je spravil v promet 4,72 milijona, za Renault-Nissan, pri katerem so zabeležili 5,54 milijona primerkov ter za Volkswagen in Toyoto, ki sta prodala 6,18 oziroma 6,68 milijona vozil.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.