Avto.info

Lancia delta evo-e

Naelektrena reli legenda

Če enega najbolj znanih reli avtomobilov niso od mrtvih zbudili pri Lancii, ga bodo pa specialisti za predelave GCK exclusiv-e. Lancia delta integrale pa tokrat ne bo ropotala, pač pa bo električna.

Sreda, 20. oktober 2021

Načrti obuditve znamke Lancia sicer vključujejo tudi novo generacijo delte, a tako divje kot je bila originalna z oznako integrale, prav gotovo ne bo več. No, pri podjetju GCK exclusiv-e tega ne morejo sprejeti, zato so se odločili narediti lastno predelavo, ki vključuje obnovo originalnega avtomobila in predelavo na električni pogon (restomod).

Najprej torej temeljito obnovijo karoserijo avtomobila, ki se je žrtvoval za predelavo. Zunanjost nekoliko ozaljšajo z dodatki iz ogljikovih vlaken, ki so razpršeni po vsej karoseriji. Širši so koloteki, podvozje trše, zavore pa večje in bolj zmogljive.

Seveda pa je bolj pomembno tisto, kar spremenijo pod pločevino. Namesto dvolitrskega silaka ga namreč poganja elektromotor s 147 kW (200 KM) ter največjim navorom 350 Nm. To v svetu sodobnih električarjev ni veliko, a je ključ do hitrosti v majhnem dodatku mase, ki je posledica razmeroma skromne baterije, ki jo vgradijo vanj. S kapaciteto 29 kWh ne podira rekordov, a zato doda manj kilogramov. Takšna delta je od bencinskega ekvivalenta zato težja le okoli 100 kilogramov. Tudi podatek o pospešku do stotice v le 6,6 sekunde ni ravno od muh.

Zanimivo, da je avtomobil obdržal pestopenjski ročni menjalnik, čeprav gre za električni avtomobil. Ima tudi štirikolesni pogon, katerega delovanje uravnava elektronika, razporeditev pogonske moči pa je popolnoma elektronsko nadzorovana.

Lancia delta integrale je sicer že prava redkost, električne pa bodo še manj pogost prizor na cestah. Izdelati jih nameravajo le 47, medtem ko naj bi dodatnih 11 naredili s pravimi reli ambicijami. Da mislijo resno, dokazuje tudi njihov ambasador, ki ni nihče drug kot nekdanji reli velemojster Didier Auriol.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.