Avto.info

Land rover discovery sport

Prenova za najbolje prodajanega land roverja

Prva vožnja prenovljenega land rover discoveryja sport je potrdila, da ima avtomobili s predhodnikom le še malo skupnega.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Land Rover
Četrtek, 19. september 2019

Še najmanj se najbolj prestižni land rover, ki ne nosi oznake range rover, razlikuje od modela pred prenovo navzven. Spremembe budno oko vseeno opazi, na primer modernejši svetlobni podpis led žarometov, malce drugače zaobljene odbijače ter drugačno masko avtomobila. V notranjosti so vse skupaj precej izpilili in dodali kar 25-centimetrski osrednji zaslon zadnje generacije, malce posodobili digitalne merilnike ter za stopnjo izboljšali tudi kakovost izbranih materialov. Posebnost je oblazinjenje sedežev, ki so po novem odeti v poseben, recikliran material LuxTex. Ta je prijetnejši na otip ter izjemno odporen na umazanijo in trganje.

Za trinajst odstotkov trdnejša karoserija s popolnoma novim dnom, da lahko sprejme komponente elektrifikacije, svoje prednosti kaže v kombinaciji s prevetreno ponudbo motorjev. Osnovnemu dvolitrskemu turbodizlu s 110 kW (150 KM), ki ga poznamo že od prej, se pridružujeta dva »mehka« hibrida s 48-voltno arhitekturo in močmi 132 ter 177 kilovatov (180 in 240 KM). Bencinske hibridne barve pa branita prav tako dvolitrska stroja, a z močmi 147 in 184 kW (200 in 249 KM). Vsem je skupna dodatna baterija, ki je pospravljena v dno vozila in se med zaviranjem napaja preko zaganjalnika/generatorja. Zalogo energije nato porabi za dodaten sunek moči med pospeševanjem in s tem poskrbi za manjšo porabo goriva.

Tako kot bližnji tehnični sorodnik range rover evoque, je tudi discovery sport lahko opremljen s raznimi pripomočki za boljše obvladovanje terena. Brodenje po 600 milimetrov globoki vodi in pristopni kot 25 ter odhodni kot 30 stopinj namreč nadgradijo še pametno postavljene kamere. Te zajemajo sliko v okolici koles in podvozja, tako da vozniku pri neprijetnem manevriranju med ovirami nudijo izjemno pomoč. A terensko superiornost mu zagotavlja še marsikaj drugega, o tem pa boste več lahko prebrali v prihodnji številki revije Avto fokus.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.