Land rover discovery sport
Prenovljeni discovery sport z blagim hibridnim pogonom
Na prvi pogled nežna oblikovna prenova pod kožo skriva kar nekaj pomembnih novosti, s katerimi se sedaj lahko hvali land rover discovery sport.
Sreda, 22. maj 2019
Navzven se najbolj prestižni land rover, ki nima oznake range rover, od modela pred prenovo ne razlikuje pretresljivo veliko. A so spremembe vseeno opazne, na primer modernejši svetlobni podpis led žarometov in malce drugače zaobljeni odbijači ter maska avtomobila. Tudi v notranjosti so vse skupaj le izpilili in dodali kar 25-centimetrski osrednji zaslon zadnje generacije, malce posodobili digitalne merilnike ter za stopnjo izboljšali tudi kakovost izbranih materialov. Posebnost je oblazinjenje sedežev, ki so po novem odeti v poseben, recikliran material LuxTex. Zanj trdijo, da je še bolj prijeten na otip ter izjemno odporen na umazanijo in trganje.
Za trinajst odstotkov trdnejša karoserija bo svoje prednosti lahko pokazala v kombinaciji s prevetreno ponudbo motorjev. Dvolitrskim turbodizlom, ki jih poznamo že od prej, se pridružujeta dva »mehka« hibrida s 48-voltno arhitekturo in močmi 132 ter 177 kilovatov (180 in 240 KM). Bencinske hibridne barve pa bosta branila prav tako dvolitrska stroja, a z močmi 147 in 184 kW (200 in 249 KM). Vsem je skupna dodatna baterija, ki je pospravljena v dno vozila in se med zaviranjem napaja preko zaganjalnika/generatorja. Zalogo energije nato porabi za dodaten sunek moči med pospeševanjem in s tem poskrbi za manjšo porabo goriva.