Avto.info

Land rover range rover

Novi kralj terencev je tu!

Land rover je končno uradno razkril čisto novo generacijo modela range rover. Ta sloni na novi platformi, ki med drugim prinaša priključnohibridni izvedbi ter možnost popolne elektrifikacije.

Sreda, 27. oktober 2021

Čeprav se novi model na prvi pogled zdi precej podoben predhodniku, je njegova karoserija popolnoma spremenjena, saj ga označuje precej bolj prečiščena oblika z zelo gladkimi linijami. To med drugim vključuje potopne kljuke in ozka navpična zadnja žarometa, ki se na vrhu združita v črno vodoravno letvico.

V primerjavi s predhodnikom je tudi malce zrasel v vse smeri. S 5,05 metra (5,25 metra v podaljšani izvedbi) je v dolžino pridobil pet centimetrov, njegovo medosje pa se je potegnilo za 7,5 centrimetra. Večja so tudi platišča, ki lahko merijo največ 23 palcev. Njegov prtljažnik, ki še vedno ponuja dvodelna vrata, meri od 725 do 1.841 litrov.

Zasnovan je na platformi MLA-flex, ki omogoča vgradnjo klasičnega, priključnohibridnega in električnega pogona, pri čemer ob prihodu na trg ne bodo še vsi na voljo.

Oblikovno so prečistili tudi notranjost, kjer imajo glavno vlogo kakovostni materiali, kot so usnje, les in aluminij. Glavne funkcije so združene na dveh zaslonih, pri čemer so za upravljanje, denimo za klimatsko napravo, na voljo tudi klasični gumbi in vrtljiva stikala.

Za povezljivost med drugim skrbita brezžična sistem Android Auto in Apple CarPlav, ne manjkajo pa niti Spotify, Amazon Alexa in dostopna točka za brezžično povezovanje zunanjih naprav s spletom. Potnikom v drugi vrsti sta na voljo zaslona na naslonih sprednjih sedežev, ki jih ju je mogoče upravljati prek tretjega zaslona na sredinskem naslonu za roke. Kabina med drugim premore tehnologijo air purification pro, ki s filtri zmanjšuje prisotnost ogljikovega dioksida in mikrodelcev ter lahko ustavi viruse, vključno s covidom-19.

Nekaj besed si zasluži tudi zvok. Inženirji so stebričke in zunanji ogledali oblikovali tako, da povzročajo čim manj piša vetra, avtomobil pa premore tudi sistem za zmanjševanje hrupa v vzglavnikih. Zvočni sistem Meridian s 35 zvočniki premore tipala in mikrofone, s katerim meri hrup ter ga izničuje z ustvarjanjem nizkofrekvenčnih valov.

Motorna ponudba se prične z bencinskima modeloma z blago hibridno tehnologijo P360 in P400 ter s turbodizelskimi D250, D300 in D350. Gre za  trilitrske šestvaljne stroje, pri čemer številka v oznaki razkriva, koliko konjičev premorejo.

Tu sta še priključnohibridni izvedbi P440e P510e s kombinacijo bencinskega šestvaljnika in elektromotorja ter baterije s kapaciteto 38,2 kilovatne ure, ki omogoča do 100 kilometrov vožnje na elektriko.

Edini neelektrificiran stroj je mogočni bencinski V8 biturbo, ki z oznako P530 prinaša 530 “konjev”.

Omeniti velja prilagodljivo vzmetenje, ki uravnava delovanje glede na podlago ter štirikolesno krmiljenje, pri katerem zadnji kolesi obrneta pod kotom do 7,3 stopinje, zaradi česar obračalni krog meri le 11 metrov.

Ob napredni tehnologiji se novi range rover, seveda, ne odpoveduje terenskim zmogljivostim. Opremljen je s pametnim štirikolesnim pogonom iAWD in zaporo diferenciala, 30-centimetrska oddaljenost od tal pa mu omogoča tudi vožnjo po do 90 centimetrov globoki vodi.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.