Lexus RX
Fino brušenje
Vozili smo prenovljeni lexus RX, ki poleg estetskih popravkov prinaša, izboljšano vzmetenje, napredne žaromete in nadgrajeno multimedijsko napravo z novim zaslonom. K nam prispe novembra, osnovni model stane 62.220 evrov.
Sobota, 19. oktober 2019
Oblikovne spremembe zunanjosti so bolj kozmetične narave. Spredaj vključujejo nov odbijač in nova sprednja žarometa ter novo masko z vzorcem v slogu najnovejših hišnih modelov. Zadaj je najbolj opazna sprememba odbijač z bolj dinamično obliko spodnjega dela, rahlo so spremenjeni tudi detajli športne opreme F sport, vključno z 20-palčnimi platišči.
V notranjosti velja omeniti predvsem nadgrajeno multimedijsko napravo z 31,2-centimetrskim (12,3-palčnim) zaslonom, ki je po novem občutljiv na dotik, naprava pa se zdaj razume tudi s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Sedemsedežni model L ima po novem vzdolžno pomična sedeža v tretji vrsti, kar omogoča prilagajanje velikosti prtljažnika.
Izboljšano je tudi podvozje z novimi blažilniki, ki blažijo mikro tresljaje, k boljšim voznim lastnostim in udobju pa prispeva trša karoserija. Japonci so izumili tudi nov sistem za samodejno zasenčenje dolgih luči blade scan, z zrcaloma, ki se neprestano vrtita in omogočata bolj natančno zasenčenje in skoraj podvojen doseg.
Motorna paleta je nespremenjena in obsega modela RX 300 z dvolitrskim turbobencinarjem s 175 kilovati (238 KM) ter hibrid s 3,5-litrskim V6 motorjem in dvema elektromotorjema, ki skupaj zagotavljajo 230 kilovatov (313 KM) moči.
K nam bo prenovljeni RX prispel novembra. Za vstopni model bo treba odšteti najmanj 62.220 evrov, za hibrid pa 74.500 evrov. Podrobneje o njem z vtisi s prve vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 244).