MG3 hybrid+ in MG HS
Nov hibridni igralec in dodobra osveženi križanec obetata nov cenovni pretres
Znamka MG je v svoji najnovejši (kitajski) dobi Slovencem že dobro poznana. Čeprav se je proslavila z ugodnimi električnimi modeli, samozavestno nastopa tudi s prenovljenim križancem HS in popolno novostjo pri nas – kompaktnim hibridom MG3.
Ponedeljek, 30. september 2024
Brez dvoma je največja MG-jeva letošnja novost na našem trgu prihod kompaktne kombilimuzine MG3 hybrid+. Model, s katerim nameravajo Kitajci premešati karte v t.i. clio razredu, v dolžino meri 4,11 metra, s čimer je za šest centimetrov daljši od clia in kar za 17 centimetrov daljši od toyote yaris. Ta dva modela sta v tem primeru pomembna zato, ker sta njegova glavna konkurenta, ne le zaradi velikosti, ampak predvsem zaradi hibridnega pogonskega sklopa. Na voljo bo namreč le en pogonski sklop. Samopolnilni hibrid sestavljata 1,5-litrski bencinski motor s 75 kW (102 KM) in elektromotor s 100 kW (136 KM) v povezavi s tristopenjskim samodejnim menjalnikom in baterijo s kapaciteto 1,83 kilovatne ure (največjo med tekmeci). Le tri stopnje menjalnika so dovolj zato, ker za speljevanje in pospeševanje do približno 30 km/h uporablja le elektromotor, šele nato pa se pridruži bencinski. Sistemska moč znaša 143 kW (194 KM) in omogoča pospešek do 100 km/h v osmih sekundah. Ob tem poraba goriva znaša 4,4 litra na 100 kilometrov.
Sodobno oblikovan mestni avtomobil je prav takšen tudi v notranjosti, kjer digitalizirana armaturna plošča vključuje 17,8-centimetrski zaslon pred voznikom in 26-centimetrski zaslon za multimedijsko napravo, ki serijsko prinaša navigacijo in povezljivost s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Elektronski je tudi gumb menjalnika, medtem ko so na volanu klasični gumbi in mala »joysticka« na vsaki strani. Oboje si je MG3 sposodil pri električnem bratu MG4.
Avtomobil, ki so ga mnogi Slovenci že dobro spoznali je nekoliko večji križanec HS. Tudi ta je novinec, saj je bil temeljito prenovljen (že drugič v zadnjem letu) in sedaj ponuja predvsem atraktivnejši videz. Zunanjost sledi najnovejši oblikovalski mantri te znamke, kar v praksi pomeni, da je videz ostrejši in ima elemente kot sta svetlobno povezani zadnji luči ter popolnoma drugačna maska, ki naj bi z ostro zašiljenimi žarometi spominjala na leopardov pogled. Novi elementi izstopajo tudi v notranjosti, denimo prestavna ročica samodejnega menjalnika, v celoto povezana zaslona in še mnogo drugih. Za pogon še vedno skrbi 1,5-litrski bencinski motor, tokrat s 125 kW (169 KM) in 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Še pred koncem leta se bo ponudbi pridružila tudi priključnohibridna izvedba z uporabno kapaciteto baterije 21 kWh in električnim dosegom preko 100 kilometrov.
Za zdaj sta pri nas na le voljo MG3 hybrid+, katerega cene se začno pri 19.990 evrih in MG HS z 1,5-litrskim bencinskim motorjem za najmanj 28.490 evrov.