MG Motor
Nizkocenovnik, ki mora skrbeti tudi največje
Najprej se MG na slovenski trg podaja z bencinskimi modeli, med njimi tudi priključnim hibridom, v roku enega leta pa bo prodajna paleta bogatejša za štiri električne modele.
Četrtek, 2. februar 2023
Slavna britanska znamka pod okriljem kitajskega velikana SAIC Motor se slovenskim kupcem predstavlja z bogato paleto modelov. Že nekaj časa je pri nas naprodaj križanec ZS, ki z osnovnim bencinskim motorjem stane vsega 17.500 evrov. Gre za 1,5-litrski atmosferski motor z 78 kW (106 KM) in s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Ob takšni ceni bi pričakovali »oguljen« avtomobil, a to še zdaleč ne drži, saj serijska oprema excite med drugim vključuje klimatsko napravo, led žaromete, 25,6-centimetrski osrednji zaslon na dotik, povezljivost z Apple CarPlay in Android Auto, zadnje parkirne senzorje ter brezplačno kovinsko barvo.
Bolje opremljeni sta izvedbi exclusive ter luxury, ki ponujata vse od digitalne istrumentne plošče do 360-stopinjske parkirne kamere in pomične panoramske steklene strehe. Nadgraditi je možno tudi pogonsko tehniko z zmogljivejšim litrskim trivaljnikm (prisilno polnjenim), ki zmore 82 kW (111 KM) in v najbolje opremljeni verziji stane 21.500 evrov, s samodejnim menjalnikom pa tisočaka več.
Za razred večji križanec HS je dolg 4,75 metra in ga poganja 1,5-litrski turbobencinski motor z močjo 119 kW (162 KM) in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Tudi ta že v osnovi nudi zelo bogato opremo, stane pa 23.900 evrov. Zmogljivejša različica tega modela nosi oznako EHS, gre pa za edinega priključnega hibrida v trenutni ponudbi. Poganjata ga že omenjeni bencinski motor ter elektromotor, skupaj pa zmoreta sistemsko moč 190 kW (258 KM). Posebnost pogonskega sklopa je v tem, da so inženirji nekako uspeli uglasiti delovanje šeststopenjskega menjalnika bencinskega motorja in štiristopenjskega, ki pripada električnemu motorju. V praksi stvar deluje izredno gladko ter dinamično, obenem pa kupcem ponuja mehak prehod na elektromobilnost. Pospešek do 100 km/h traja le 6,9 sekunde, električni doseg pa zaradi 16,6-kWh baterije znaša 52 kilometrov. Model EHS pri nas stane najmanj 37.900 evrov.
Po besedah predstavnikov podjetja Grand Automotive Adriatic d.o.o., ki na slovenskem trgu skrbi za znamko MG, bo že aprila paleta bogatejša za popolnoma nov električni kompaktni model C segmenta MG4, jeseni bo nato sledil električni dvojec ZS ter karavanski MG5, v letu 2024 pa končno pričakujemo tudi zastavonošo marvel R.