Manhart MH8 800
Več kot 800 “konjev” za osmico
Manhart se je poigral z BMW-jem M8 competition in mu med drugim priskrbel dodatnih 200 “konjev”.
Petek, 7. januar 2022
Serijski BMW M8 competition vsekakor ni od muh, saj s prisilno polnjenim 4,4-litrskim V8 ponuja 460 kilovatov (625 KM) moči. Toda nemški predelovalec Manhart je pokazal, da mogoče doseči še več.
Iz mogočnega tutbobencinarja je iztisnil kar 605 kilovatov (823 KM) moči. To mu je uspelo z nadgradnjo prisilnega polnjenja in intercoolerja ter z vgradnjo novega sesalnega sistema iz ogljikovih vlaken. Za večjo moč je treba pospešiti tudi izpušne pline, kar so pri Manhartu dosegli z vgradnjo novega izpušnega sistema iz nerjavečega jekla. Kupe tako ob 823 konjičih razvije kar 1.070 Nm navora.
Ob dodatni moči je dobrodošla tudi predelava podvozja, in sicer z nastavljivimi blažilniki znamke KW. V predelavo sodijo še 21-palčna platišča, ki so spredaj obuta v pnevmatike širine 275, zadaj pa 295.
A tudi to ni vse. Tu so maska v črni barvi ter sprednji spojler, pragovi in zadnji usmerjevalnik zraka iz ogljikovih vlaken, ne manjkajo pa niti reže na pokrovu motorja. Zato da ga ne bi slučajno zamenjali za običajnega M8, na koncu poskrbijo mat modra karoserijska barva, set karoserijskih nalepk in Manhartov logotip na pokrovu prtljažnika.
Cena predelave še ni znana, znano pa je, da bodo izdelali le 10 primerkov.