Marc Philipp Gemballa marsien
Prihajajo Marsovci!
Marsien je terenski porsche s karoserijo iz ogljikovih vlaken, ki ga je podjetje Marc Philipp Gemballa ustvarilo na podlagi porscheja 911 turbo S.
Četrtek, 15. julij 2021
Avtomobil je dobil ime (Marsovec po francosko) po rdečemu pesku puščave Al Faya v Združenih Arabskih Emiratih, kjer ga je francosko podjetje preizkušalo.
Za osnovo so vzeli model 911 turbo S 992 ter njegov bokserski šestvaljnik poslali k specialistu za predelave Porschejevih modelov RUF, ki mu je dodal 100 “konjičev”. Marsien tako v osnovi zmore 552 kilovatov (750 KM) moči, pri čemer lahko kupci zahtevajo dodatno predelavo, ki prinese 610 kilovatov (830 KM) moči in 930 Nm največjega navora. Ob tem za zvočno kuliso skrbi Akrapovičev izpušni sistem.
Več kot 800 “konjev” v kombinaciji z osemstopenjskim menjalnikom PDK požene avtomobil do stotice v 2,6 sekunde ter mu omogoča doseganje končne hitrosti 330 kilometrov na uro, a le s cestnimi pnevmatikami. To je pomemben podatek, saj so mu za cestno uporabo namenili Michelinove cestne pnevmatike, za avanture izven urejenih cest pa, seveda, terenske.
Vgradili so tudi prilagodljivo vzmetenje, ki s pritiskom na gumb poskrbi, da se karoserija s serijske višine postavi na 25 cm od tal. A predelali niso samo vzmetenje, temveč tudi vpetje koles, med drugim s cayennovimi zglobi. Tisti, ki bi želeli svoj primerek uporabljati predvsem na terenu, lahko izberejo fiksno povišano podvozje z reli nastavitvami, v vsakem primeru pa ima avtomobil vgrajeno zaščito podvozja.
Za obliko karoserije iz ogljikovih vlaken je poskrbel Alan Derosier, poznan po študijah Porschejevih modelov. Kupci lahko izbirajo različne končne obdelave, od takšne, ki kaže ogljikova vlakna, do najrazličnejših barvnih odtenkov po želji kupca. Primerek na fotografijah je odet v troslojno biserno barvo s kovinskimi drobci ter keramičnim premazom.
Lotili so se tudi notranjosti. Med drugim so ji namenili dvignjeno sredinsko konzolo v slogu modela carrera GT ter jo okrasili z vložki iz ogljikovih vlaken.
Gemballa za predelavo zahteva 495 tisoč evrov, h katerim je treba prišteti še ceno modela 911 turbo S. Izdelali bodo le 40 primerkov, od katerih je 20 že prodanih.