Avto.info

Mazda CX-5 CD150 revolution

Lepota je brezčasna

  • Aktualna mazda CX-5 ni med najmlajšimi modeli na trgu, a jo pri mladosti drži elegantna oblika
  • Osnovni turbodizel z ročnim menjalnikom in bogat paket opreme predstavljata dobro razmerje med plačanim in dobljenim
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 12. junij 2021

Klasika. Tako bi najlažje, v dobrem in slabem, opisali mazdo CX-5. Dobrega ni težko videti, saj je opazno že na prvi pogled. Ta avtomobil ni pretirano predrzen, avanturističen ali žrtev oblikovalskih vizionarjev, ampak je iz vsakega kota očem prijeten izdelek. Še najbolj izstopa sprednji del, ki pokaže nekaj agresivnosti, recimo v slogu športnih avtomobilov z zašiljenim nosom.Tudi v kabini so Japonci očitno obdržali le tiste zamisli, ki delujejo. Vrtljiv gumb za upravljanje z multimedijo je že Mazdina stalnica, tako kot malenkost premajhen 20,3-centimetrski osrednji zaslon (po prenovi bo meril 26 centimetrov), ki iz varnosti na dotik deluje le, ko vozilo miruje ali se po polžje premika.

Po dobrih treh letih je CX-5 nared za prenovo, a bo v tipičnem Mazdinem slogu to le blažja osvežitev.


Oprema revolution, ki je od »oguljene« challenge dražja za pet tisočakov, ponuja zares veliko, od projekcijskega zaslona in ozvočenja Bose do prilagodljivega tempomata ter matričnih žarometov. Tudi varnostna oprema je dovršena, saj vsebuje sistem za pre­pre­če­va­nje na­le­ta spre­daj z za­šči­to pe­šcev in preprečevanje naleta zadaj, sistem za spre­mlja­nje mr­tvih ko­tov in po­moč pri ohra­nja­nju vo­z­ne­ga pasu. Poleg veliko drugega v resnici manjka le navigacijski sistem, ki je pri testnem avtomobilu zahteval 600 evrov doplačila.

O osnovnem 2,2-litrskem turbodizlu s 110 kilovati (150 KM) smo že velikokrat pisali, pod črto pa gre za solidno zmogljiv, tih in prožen stroj, ki zna v kombinaciji z ročnim menjalnikom nagraditi z zelo zmerno porabo. Na testu se je v povprečju zadovoljil z dobrimi sedmimi litri, kar je, glede na ponujeno, zelo dober rezultat. Enako bi lahko rekli za končno ceno avtomobila. Ta, seveda, ni poceni, a v primerjavi s tekmeci za 37 tisočakov ponudi zelo dober paket, ki je za povrh začinjen z dobro mero prestiža.
 

Mazda CX-5 CD150 revolution
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2.191 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4.500/min, 380 Nm pri 1.800/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.550 x 1.840 x 1.680 mm; Medos. razdalja: 2.700 mm; Pnevmatike: 255/55 R19; Masa/nosilnost: 1.590/540 kg; Prtljažnik: 494–1.608 l.
  Največja hitrost:  204 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,9 s; Poraba goriva (WLTP): 5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1 l/100 km; Izpust CO2: 151 g/km.
  Cena:  osnovni model (CX-5 G165 emotion): 26.790 €, testno vozilo: 37.090 €; MMS, d. o. o., Ljubljana.
vozne lastnosti, ergonomija, poraba ne pozna slovenskega jezika, kakovost kamere za vzvratno vožnjo brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.