Avto.info

Mazda CX-80

Japonski velikan s prostorom za sedem je že pri nas

Petmetrski Mazdin SUV ima prostora za pet, šest ali največ sedem oseb. Serijsko je opremljen s štirikolesnim pogonom, bodisi s priključnim hibridom bodisi turbodizlom, osnovni model pri nas stane 57.990 evrov.

Sreda, 18. december 2024

Tisti, ki vsaj malce poznate Mazdino zgodovino, se boste spomnili, da je tudi ta znamka šla po poti Toyote in skušala leta 1992 vzpostaviti čisto svoj projekt v stilu Lexusa. Ni šlo za samostojno znamko, so pa izvedli nekakšen vmesni poskus v obliki dveh modelov z imeni xedos 6 in xedos 9. To sta bila za tisti čas odlična avtomobila, a ju ljudje, deloma tudi zaradi dolgočasne oblike, niso sprejeli. Po nekaj letih sta bila modela ukinjena, Mazda pa je idejo o prestižni znamki globoko pokopala. Danes imajo v ponudbi model, ki bi lahko ponosno nosil imenitno zveneče ime iz preteklosti.

Ne xedos 80, ampak CX-80 je največji športni terenec, ki si tehnično osnovo deli s 25 centimetrov manjšim CX-60, dolžinski dodatek, ki v celoti pripada medosju, pa prinaša predvsem možnost namestitve dodatne sedežne vrste. Z dolžino skoraj petih metrov in medosno razdaljo 3,12 metra je CX-80 zasnovan za tiste, ki iščejo prostoren, udoben in zmogljiv SUV.

O impresivno samozavestni zunanjosti ne bomo razglabljali, saj jo lahko vidite na fotografijah, lahko pa povemo, da je enako navdušujoč občutek, ko sedite v notranjosti. Je izjemno prostorna in omogoča različne konfiguracije sedežev (5, 6 ali 7). Druga vrsta je vzdolžno pomična za 20 centimetrov, kar olajša dostop do tretje vrste sedežev. Zadnja dva sta sicer pričakovano manj prostorna in namenjena predvsem osebam do višine 1,7 metra. Od sedežnega reda pa je odvisna tudi prostornina prtljažnika, ki sega od 258 do 687 litrov. Z zloženo drugo in tretjo vrsto sedežev prtljažni prostor doseže ogromnih 1.971 litrov.

Pogon je vselej speljan k vsem štirim kolesom, moč pa zagotavlja bodisi turbodizel ali pa priključni hibrid. Kombinacija 2,5-litrskega bencinskega štirivaljnika in elektromotorja skupaj proizvede 241 kW (327 KM) ter priključnemu hibridu omogoča električni doseg do 53 kilometrov. Druga možnost, torej dizelski motor, pa je 3,3-litrski šestvaljnik z močjo 187 kW (254 KM). Oba pogonska sklopa sta opremljena z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

O zmogljivostih seveda ni nikakršnega vprašanja, kar dokazuje tudi podatek o vlečni zmogljivosti vse do 2,5 tone.

Eden izmed mnogih vozniških pripomočkov je posebna funkcija vzvratne kamere, ki za lažji priklop omogoča natančno usmerjanje prikolice. Sicer pa nabor varnostnih in asistenčnih sistemov vključuje sistem cruising & traffic support (CTS), ki pomaga ohranjati varnostno razdaljo in vozilo na sredini voznega pasu. Nov je tudi sistem unresponsive driver support, ki se sproži, če voznik nekaj časa ne upravlja krmiljenja. Ta sistem najprej opozori voznika, nato pa lahko vozilo popolnoma ustavi, vključi parkirno zavoro, odklene vrata in pokliče eCall.

Mazdina evropska admiralska ladja si ta naziv zasluži tudi zaradi cene, ki se pri nas za priključni hibrid začne pri 57.990 evrih, medtem ko različica z dizelskim motorjem stane 500 evrov več. Kratek čas lahko računate še na dva tisočaka začetnega popusta, ki bo nekoliko omilil skupno številko. A treba se je zavedati, da izredno zmogljivega petmetrskega SUV-a s štirikolesnim pogonom in vsemi vgrajenimi dobrotami, ki ga brez težav uvrščajo v družbo premijskih avtomobilov, za tak denar drugje le stežka dobite.

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.