Mazda CX-5
Korak navzgor
V Slovenijo je prispela druga generacija mazde CX-5. Čeprav na prvi pogled močno spominja na predhodnika, gre za čisto nov avtomobil. Pri nas je na voljo od 23.990 evrov naprej.
Sreda, 7. junij 2017
Čeprav novi CX-5 na prvi pogled ne kaže velikih razlik v primerjavi s predhodnikom, prinaša novo zasnovo. Najbolj opazna izboljšava pa se kaže pri udobju v vožnji. Notranjost zahvaljujoč kakovostnim in na otip prijetnim materialom takoj posreduje zelo dober, že kar premijski občutek kakovosti, to pa se potrdi tudi v vožnji.
Nedvomno velja omeniti serijski sistem G-vectoring control, ki smo ga spoznali pri trojki in šestici, med tehničnimi novostmi pa najdemo tudi nov prilagodljiv tempomat s funkcijo popolne zaustavitve in ponovnega speljevanja ter izboljšan sistem za prikaz podatkov v vidnem polju (hud), ki po novem prikazuje podatke neposredno na vetrobransko steklo.
Motorna paleta ob začetku prodaje obsega dve različici dvolitrskega bencinskega stroja ter dve različici 2,2-litrskega tudbodizla. Prvi v izvedbi s pogonom na sprednji kolesi zmore 121 kilovatov (165 KM), v kombinaciji s štirikolesnim pogonom pa 118 kilovatov (160 KM). Dizelski stroj je na voljo v različicah s 110 ali 125 kilovati (150 ali 175 KM). Septembra bo paleto dopolnil nov 2,5-litrski bencinar s 143 kilovati (194 KM).
S 23.990 evri je cena osnovne različice emotion za tisoč evrov višja kot pri predhodniku, a prinaša več opreme, poleg že omenjenega sistema G-vectoring tudi sprednje žaromete s popolno led osvetlitvijo. Serijska oprema se nato deli še na pakete challenge, attraction, revolution in revolution top,pri čemer je treba za najdražjo izvedbo odšteti 39.970 evrov.
Podrobneje o novem CX-5 pa že čez nekaj dni v novi številki naše tiskane izdaje (AF 215).
Oznake:
- CX-5
- križanec
- Mazda
- predstavitev
- SUV
- vozili smo