Avto.info

Mazda CX-60

Mazdina revolucija že pozira po slovenskih cestah

CX-60 je najboljše, kar ima Mazda trenutno za ponuditi, obenem pa je v priključnohibridni izvedbi tudi najzmogljivejši serijski avtomobil te znamke vseh časov. Pri nas bo za slednji treba odšteti vsaj 54.290 evrov.

Torek, 27. september 2022

Gre za trenutno največji model v evropski ponudbi, ki pa ne navdušuje le s svojo velikostjo. Zanimiv, če ne kar presenetljiv je tudi pristop z zasnovo s pogonom na zadnji kolesi, zato ima nazaj pomaknjeno kabino in dolg sprednji del, ki bo prihodnje leto gostil tudi šestvaljne motorje. Sprva pa je na voljo s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki ga sestavljajo 2,5-litrski bencinski motor in elektromotor s skupno močjo 241 kilovatov (327 KM) ter baterija s kapaciteto 17,8-kilovatne ure, ki pri hitrosti 100 kilometrov na uro omogoča 63 kilometrov dosega na elektriko. Omenjena moč in 500 Nm navora, ki se prenašajo na vsa štiri kolesa prek 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, omogočajo pospešek do stotice v 5,8 sekunde, medtem ko je končna hitrost omejena na 200 kilometrov na uro.

Na začetku prihodnjega leta se bo priključnemu hibridu pridružil 3,3-litrski turbodizelski šestvaljnik z močjo 200 ali 247 »konjev«, ki bo v šibkejši izvedbi poganjal zadnji, v močnejši pa vsa štiri kolesa. Nekoliko kasneje v letu 2023 se bo ponudbi pridružil še trilitrski bencinski, prav tako šestvaljni stroj.

V skladu z motorno ponudbo, ki bo namenjena zahtevnejšim kupcem, je zasnovana in opremljena tudi notranjost novinca. Ta s kakovostnimi materiali, kot so usnje, kovina in pravi les, ter z natančno izdelavo posreduje premijski občutek kakovosti. Poleg tega bo zanjo na voljo širok nabor opreme, med drugim sistem za personalizacijo voznikovih nastavitev, pri katerem mora voznik vnesti svojo višino, sistem pa nato s pomočjo kamere ugotovi položaj oči ter na podlagi tega samodejno nastavi položaj sedeža, volanskega obroča, projekcijskega zaslona in zunanjih ogledal.

Mazdo CX-60 v prikljunohibridni in dizelski izvedbi je že mogoče naročiti tudi pri nas. Cene za dizelsko izvedbo se pričnejo pri 48.490 evrih, medtem ko je treba za priključni hibrid odšteti najmanj 54.290 evrov.

Ferrari F430 ali toyota MR2 coupe? Italijanski policisti so zasegli lažni superšportnik, lastnik v težavah

Marsikateri ljubitelj superšportnih avtomobilov si je verjetno v nekem obdobju svoj
Novice

Ko iz umazanega avtomobila nastane umetnina

Se vam je že kdaj zgodilo, da niste imeli časa (ali volje) oprati avtomobila, nato
Novice

Kia z novim logotipom povzročila malo zmede: na tisoče ljudi v Google vpisuje 'KN avtomobil'

Kia je v začetku leta 2021 s spektakularnim ognjemetom predstavila nov logotip, ki
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.