Zanimivosti
Mehanik dobil tožbo proti Tesli, ker mu je prodala avtomobil z napakami
Primer, o katerem govori vsa Španija.
Sreda, 15. junij 2022
Ángel Gaitán je v Španiji spisal pravno zgodovino, saj je zmagal v tožbi proti podjetju Tesla, ki mu je model 3 prodala z napakami. Zdaj mu mora ameriško podjetje povrniti skoraj celotno vrednost njegovega vozila.
Gaitán je madridski mehanik in ljubitelj tesel, ki jih vozi že od leta 2013. Zato je bil navdušen nad nakupom novega modela 3 leta 2020, ko pa so mu ga dostavili, je bil razočaran nad kakovostjo proizvodnje. V intervjuju za časnik El Periódico de España je dejal, da je bil nekoč pripravljen sprejeti nekatere pomanjkljivosti pri kakovosti, ko je bilo podjetje mlado in so bile proizvodne številke manjše. Zdaj, ko gre za množično proizvodnjo, pa se mu zdi raznolikost in resnost napak v Teslinih vozilih nesprejemljiva.
Najhujša napaka, ki jo je našel na avtomobilu, je bil razpadel varjeni spoj in slabo varjena karoserija, imel je različne odmike motornega pokrova in rabljene brisalce. Gaitán se je odločil tožiti podjetje in prek svojih kanalov na YouTubu ter Instagramu javno predstavil svoje pomisleke.
In sodišče v mestu Fuenlabrada je odločilo takole: "Čeprav izvedenec vztraja, da ocenjene napake ne ogrožajo strukturne celovitosti ali varnosti vozila, je dokazano, da vozilo ne izpolnjuje standardov kakovosti, ki se pričakujejo od prestižne znamke, kot je Tesla." Sodnik je Tesli prisodil izplačilo 62.330 evrov, kar je večina vrednosti vozila. Na žalost mehanika primer morda še ni končan, saj ima Tesla zdaj možnost, da se pritoži na odločitev, kar bo menda tudi storila.
"Vsak teden prihajajo kupci iz vse Španije s težavami pri varjenju, večkratnimi okvarami končne obdelave, baterijami, ki se pokvarijo ..." je še povedal Angel. "Težave prijavim in jim pomagam začeti pritožbo. Nekatere okvare so resne in jih je zelo drago popraviti."