Mercedes-AMG GLA 45
Več kot 400 ”konjev” in okoli 4 s do 100 km/h!
Po civilnih izvedbah novega modela GLA so v Stuttgartu predstavili še AMG-jevi izvedbi GLA 45 in GLA 45 S s 387 oziroma 421 ”konji”.
Sreda, 26. februar 2020
Nov najhitrejši GLA pod sprednjim pokrovom skriva dvolitrski turbobencinski štirivaljnik, ki razvije 285 kilovatov (387 KM) moči in 480 Nm navora. To se prenaša na vsa štiri kolesa s sistemom 4matic+ prek osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika. Štirikolesni pogon se pohvali s sistemom AMG Torque Control, ki po potrebi natančno razporeja moč ne le med sprednjo in zadnjo osjo, temveč tudi med levim in desnim kolesom.
Pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro traja 4,4 sekunde, končna hitrost pa je omejena na 250 kilometrov na uro.
Ob modelu GLA 45 bo na voljo tudi močnejši GLA 45 S, ki zmore 310 kilovatov (421 KM) moči in okroglih 500 Nm navora. Njegove zmogljivosti niso še uradno znane, a do stotice verjetno potrebuje kakšni dve desetinki manj od šibkejšega brata ter brez težav doseže končno hitrost 270 kilometrov na uro.
Vzmetenje je prilagodljivo in omogoča izbiro treh načinov delovanja. Serijske zavore imajo štiribtne zavorne čeljusti spredaj in enobatne zadaj, v okviru paketa AMG Dynamic Plus pa bodo na izbiro tudi takšne z večjimi koluti in šestbatnimi čeljustmi spredaj. Ta paket standardnim voznim načinom (slippery, comfort, sport in sport+) dodaja še dirkaški način race.
Zunanjost med drugim krasijo maska s pokončnimi letvicami panamericana, agresivno oblikovana odbijača, opazen strešni spojler in štiri izpušne cevi.
V notranjosti opazimo predvsem športne volanski obroč in športne sedeže, vozniku pa je na voljo tudi posebna grafika merilnikov z AMG-jevimi vsebinami.