Avto.info

Blagi premiki

TEST IN OCENA: Mercedes-benz C 200 T 4matic

  • Karavanski C v kompaktnem paketu ponuja veliko tistega, kar najdemo v vrhunskem razredu S
  • Na zunaj komaj zaznavna prenova je kompliment prvotnemu oblikovanju izpod svinčnika Roberta Lešnika
  • Z 48-voltnim omrežjem podprt 1,5-litrski turbobencinar je dovolj zmogljiv, tudi če mora poganjati vsa štiri kolesa
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 25. avgust 2019

Ob prenovah modelov je Mercedesov oblikovalski jezik blagoslov in prekletstvo v enem. Zglajene linije, ki se naslanjajo na klasično pojmovanje lepote, je ob obveznih osvežitvah modelov po treh ali štirih letih na trgu kar težko še bolj dodelati. Zato ni čudno, da se na prvi pogled stari in novi modeli med seboj le stežka ločijo. Torej bo tudi vam oproščeno, če ne boste prepričani, ali je bil karavan razreda C na fotografijah prenovljeni ali ne.

Zavihek na odbijaču, malce drugačna svetila v žarometih in to je to. Tudi prav, saj razred C še zdaleč ni bil videti star. Kaj pa v kabini? Glede na hitrost razvoja tehnologije je bilo prostora za napredek v notranjosti več. Še dobro, da ima starejše brate, ki so mu obleke posodili, še preden so do konca ponošene. Na armaturi sta dva 31,2-centimetrska barvna zaslona, eden na mestu merilnikov in drugi na vrhu sredinske konzole, upravljanje z njima pa je možno prek drsne ploščice in vrtljivega gumba med sedežema ali z drsniki in gumbi na volanskem obroču. S tem je C ujel korak s sorodniki, drugo je tako ali tako obvladal že prej. Sedi se odlično, nastavljivost sedeža in volana je tolikšna, da ga ni junaka, ki ne bi našel pravega položaja.

Temeljita zvočna izolacija dobro skriva brnenje majhnega motorja, morebitne deficite pri zmogljivosti pa odlično nadomestita avtomatski menjalnik in električna podpora.


Elektronika prednjači tudi pri zagotavljanju varnosti in udobja med vožnjo. Prenovljeni C namreč ponuja nabor asistenčnih sistemov, ki bi jih stežka našteli na teh straneh, zato le kratka »obnova«. Tempomat z možnostjo držanja razdalje do vozila spredaj deluje brez napake, skomine po popolnoma avtonomni vožnji pa dela sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu. Ta zna celo samodejno zamenjati vozni pas, če presodi, da to lahko varno stori.

Da ni vse le digitalno, priča seznam kombinacij pogonskih sklopov. Odličen primer vsega, kar lahko zagotavlja vozniške užitke, varnost in varčnost, je konfiguracija testnega avtomobila s štirikolesnim pogonom, prilagodljivim vzmetenjem, 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in sodobnim hibridnim turbobencinskim motorjem. Ta spada v skupino mehkih ali blagih hibridov, kar pomeni, da se ne more voziti samo na električni pogon, a mu ta pomaga v ključnih trenutkih. Sodoben 1,5-litrski motor ponuja 135 kW (184 KM), 48-voltno omrežje pa skupaj z zaganjalnikom/generatorjem prispeva še dodatnih 10 kW (14 KM). Kombinacija je več kot dovolj zmogljiva za večino uporabnikov, še tiste, ki si želijo vozniške dinamike, lahko prepriča. Mi smo našli le dve zameri. Prva je zaspanost pri speljevanju, kar se opazi predvsem v gostem mestnem prometu, ko so hitre reakcije dobrodošle. Bolj kot to nas je zmotila razmeroma velika poraba goriva, ki se pod osem litrov nikakor ni hotela spustiti. Povprečje 9,2 litra je jasno pokazalo, da veliko gibljivih delov zahteva svoj davek. Brez štirikolesnega pogona bi bilo prav gotovo drugače.

Kljub zgornjim opazkam brez dvoma trdimo, da je C eden najboljših, če ne najboljši karavan v svojem razredu. Pa ne samo zato, ker ga je narisal Slovenec, ampak zato, ker poleg dobrot prestižnih velikanov ponuja njihovo uglajenost in uravnovešenost. Žal je pri njih vzel tudi lekcijo iz postavljanja cene. Ta na računu povzroči vse prej kot blagi premik!
 

Mercedes-benz C 200 T 4matic
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1497 ccm, 135 kW (184 KM) pri 5800/min, 280 Nm pri 3000/min; Menjalnik: samodejni, 9-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost: 4702 x 1810 x 1457 mm; Medos. razdalja: 2840 mm; Pnevmatike: spredaj 225/40 R19, zadaj 255/35 R19; Masa/nosilnost: 1650/590 kg; Prtljažnik: 490–1.510 l.
  Največja hitrost:  230 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,4 s; Poraba goriva (EU): 8,8/5,5/6,7 l/100 km; Povprečje na testu: 8,8 l/100 km; Izpust CO2: 153 g/km.
  Cena:  osnovni model (C 160 T): 33.500 €, testno vozilo: 71.048 €; Autocommerce, d. o. o., Ljubljana.
udobje, asistenčni sistemi, pogonski sklop cena, poraba goriva brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.