Mercedes-maybach razred S
Udobje, ki zahteva šoferja
Mercedes je predstavil novega zastavonošo, še bolj luksuznega od že sicer luksuznega razreda S. Že v osnovi je namenjen ljudem, ki imajo lastnega šoferja.
Petek, 20. november 2020
V primerjavi z običajnim razredom S ima 18 cm večjo medosno razdaljo (340 cm), kar v primerjavi s predhodnikom pomeni še več prostora na zadnjih sedežih. Ta sta dva posamična, v vse smeri izdatno nastavljiva in se lahko spremenita v prava ležalnika, za primerno udobje pa poskrbijo še številni drugi elementi.
Mednje sodijo podajalniki varnostnih pasov (podobno, kot pri kupejih), upravljanje senčnikov stekel in osvetlitev s kretnjami, električno odpiranje zadnjih vrat, ambientalna osvetlitev, ki ne glede na zunanjo svetlobo in sence poskrbi, da so vsi deli kabine enako osvetljeni in še seveda marsikaj drugega.
V prid udobju je poleg zračnega vzmetenja tudi dodaten vozni program »maybach«, ki zmanjša odzivnost stopalke za plin, menjalnik – ta deluje še bolj uglajeno – speljuje v drugi prestavi, na voljo pa je tudi krmiljenje zadnjih koles, ki se lahko obrneta kar za deset stopinj.
Piko na i k celotnemu prestižu doda še možnost izbire ročno obdelane dvobarvne zunanjosti (celoten proces traja kar en teden), sicer pa bo novi mercedes-maybach S na od druge polovice prihodnjega leta (torej od takrat, ko bo to omogočala zakonodaja) na voljo s samodejno vožnjo tretje stopnje.
Prodaja bo sicer stekla še pred koncem letošnjega leta, motorno ponudbo pa bodo sestavljali osemvaljni S580 s 365 kW (496 KM), dvanajstvaljni S650 s 457 kW (621 KM) in priključni hibrid s 370 kW (503 KM) moči.